Sunday, June 15

Tips Isteri Kembali Dara Selepas Bersalin



Ni cerita hal orang2 kawen je... yang tak kawen lagi terbaca jugak eh?
tanggung sendiri ya... hehe.. nanti dah kawen baru paham.. ok boleh?

"nafsu nak bersama suami dah kurang la lepas beranak... nape ek?"
"suami nak bersama saya macam takde mood je selalu"
"sian kat suami yang kepingin tapi saya takde nafsu"

saya pernah terbaca dalam grup2 sulit dalam FB keluhan 
ibu2 lepas bersalin yang dah kurennnggg nafsu nak bersama...
macam2 produk la ibu2 ni rekemen kan... bila tengok harga
cecah ratusan ringgit semata2 nak pulih balik kan nafsu tu...
mahal eh? dah dah... mari beralih ke ALFAFA SHAKLEE...
bicara saya dengan customer bila saya tanya beliau
tentang pengambilan alfafa ni... tujuan beliau beli sebab
nak tambahkan susu badan... tapi ni pulak jawapannya...

"kak.. semenjak saya telan alfafa ni... kedinginan saya dengan
suami dah pulihlah.. kalau tak tu, bila suami ajak bersama saya
ikutkan aje takut suami marah tapi saya tak rasa apa2.. tapi 
lepas makan alfafa ni memang susu banyak.. saya rasa 'nafsu'
saya dah pulih... suami pun kata saya punya miss V dah ketat"

haa nampakk... memang tepat sangat lah tu...
sememangnya alfafa ni banyakkkkk sangat khasiatnya..
antara lain khas buat wanita.....meh baca ni satu2 okayy...

*Merapatkan keintiman
*Merawat keputihan
*Melawaskan
*Milk booster
*Atasi masalah kedinginan
*Mengetatkan miss V 
*Menghilangkan kelesuan dan tekanan
*Menegangkan punggung dan payudara
*Memulihkan urat lepas bersalin

tengok sikit ape ibu2 ni kata tentang alfafa yang hebat ni..



Berminat?? harga pun bawah 100 je ko...
ada dua saiz lagi tu... saiz S 330biji dan saiz L 700biji...
alfafa ni ramai peminatnya tau.. saya sendiri peminat setia alfafa..
dan dah rasa kesannya semua yang di atas hehehehe...

cerita banyak pun tak guna. makan dulu dan rasa kesannya...
lepas tu mesti nak beli lagi bila dah habis kan?? gerenti puas hati...!
nanti saya sambung lagi khasiat alfafa yang lain pula ya...
jangan tak tau, bukan untuk orang dah kawen, bujang pun boleh!

apa2 hal pertanyaan atau nak beli laju2 takut habis boleh contact saya
BERT (SID : 1074830)
HP : 016-8880684
EMAIL : bertshaklee@gmail.com
FB : Viniyamey Store





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...