Bukan Blog Kamu: WW # Kad Kahwin Paling KREATIF!!!!!

Wednesday, November 28

WW # Kad Kahwin Paling KREATIF!!!!!






Yang baik jadikan tauladan...

Yang buruk jadikan sempadan.......


*Ada kenengenemengene ker?*




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

18 2 ORANG KATA:

Kakizan Omar said...

alamak.. takutlah pulak nak pi majlis tu... brutal beb pengantin.. hihihihi.. :D

permatabiru said...

ada ke kad kawin yg mcm nie??mak aiii...rockers ke..hehe

Rai Ourkizuna said...

hahaha..secucuk nugget!

Norhaizan hakim said...

kalau penerima kad tu sekepala dengan dia..tak pe la..kalau yg pangkat atuk-atuk mungkin di orang geleng kepala..semoga pengantin kekal bahagia!

Kakzakie said...

Dtg nak habiskan makanan yg ada tu yg tak boleh tahan hihi...

are_lin@yu said...

haha gangster ni..hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Hahaha ganas giler kad kawen tu

Mrs Lurve said...

eh btl ke ada kad pengantin mcm nie hehehehe

MaMa Rey said...

hehehe..baik hati si pengantin..siap pesan pandu dengan cermat hehehe..

Cho Zila said...

macamtu pun ada.. tak baik tak baik..

Qhaifa Nur said...

betul...kad kawin makin kreatif skrg ni..idea masing2 juga.....

Masya said...

macam macam kerenah...

MizzTina said...

seram bunyinya..

Mrs Velentine said...

hahaha..ganas je

Kesuma Angsana said...

he he suka2

Nisah Idham said...

hehehe memang sempoi lah gitu.
tapi macam tak manis pulak di baca dek orang.. bahasanya .. :)

Che Rosliza Che mat said...

ganasnya kad jemputan kawin...

Cik Nur said...

yo..yo..!
sabo je lah kad kawin ni.. nak tgelak pun ade..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...