Bukan Blog Kamu: Hukum Menggelakkan Anak Sendiri

Friday, November 23

Hukum Menggelakkan Anak Sendiri

Harapmahap... mamat ni memang pemalu orangnya :)


Situasi A : Dalam panggilan telefon akibat si bini berpantang
di rumah mak sendiri dan berjauhan dengan laki beliau..

Bini : Bang.. tadikan ayang gelakkan mamat ni terdekah-dekah
sebab tadikan dia buat... blaa.. bla...blaa (lawak yang dirahsiakan)

Laki : hishh.. ape la gelakkan anak sendiri.. tak baik tau..

Bini : Masalahnya lawak sangat.. gelak la.. takkan nak nanges.. hoho

 ....................................................................................................

Situasi B: Bila si laki pulang ke rumah mak mentua menjumpai
si bininya dan anaknya akibat cuti sekolah telah bermula...

Mangsa gelak : ^%*^(^&(%^%^%$ *&)^^%GFHBGLJnbhg54
(membuat aksi lawak yang sukar ditafsirkan disini nampaknya)

Laki : KAHKAHKAHKAHHHAKKKHHAKKTUIHHHKAHKAH!!!

Bini : hahahaha.. amboi besar gelak nampaknya??

Laki : adoiyai.. lawak betul la budak nopal (bukan nama sebenar sangat) ni...

Bini : haaa orang dah kate dah.. kalau dah tengok mesti gelak..
kemain lagi haritu saun tak baik gelak anak sendiri kan?? kehkehkeh

.............................................................................................

Saya yakin dan tau.. anda semua yang dah jadi mak apak ni..
mesti akan ketawa melihat telatah anak-anak sendiri kan...


sekian... harap maklong...


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

17 2 ORANG KATA:

maya amir said...

oooo..tadik saya baca mengelakkan..heheh..rupenye menggelakkkan..kekekke

Mrs Velentine said...

hahaha...tajuk mengelirukan

are_lin@yu said...

hahaha ayu ingt mengelakkan td..keliru..hihi

Mrs Lurve said...

hahaha btl, sy pun baca mcm mengelakkan..apa pulak yg nak elak..rupanya gelak adoiii...

Cik Nur said...

Adeh..teman pun nak tgelak ni..bukan nak gelakkan mamat macho tu, tapi nak tgelak sbb bapa dia pun sama gelak kuat dari mak dia..hihihihi

Kesuma Angsana said...

confius mula2 dah baca baru faham hehe

Arina Shamsul said...

betol..betol..betol..mmg kadang2 syok sendiri tengok perangai anak..hehehe.

izzah said...

hehe..betul tu...seronok kn tgk anak sendiri esp bila dia duk main2 sorg2..lg rasa nk gelakkan dia..

cikpingu said...

mmg cmfirm gelak la bile anak buat aksi2 yg lawak... xleh nk tahan

Puan Siti said...

gelakkan anak sendri..:P memang saya pun nak tergelak......

ariana said...

Akak ingat nak mengelak ank dr apa td..misunderstanding ..hihi

Kakzakie said...

Suka akak Bert. Sebab itulah dikatakan anak jadi pengerat hubungan kasih. Tengoklah en abang Bert baru dia tahu penangan anak boleh gelak sakan... seronok kan ada anak:)

Masya said...

ape yg lawak sangat nopal buat nak tau jugak hihihihihi

misshannajr said...

gelak2 sayang hehe..mmg comel sgt la telatah budak2..buat org geram rasa nak picit2 syg tau hehe

lelamaisara said...

ape la yang dibuatnye tu sampai ketawa tak ingat tu..hehehhe

Che Rosliza Che mat said...

hihihi betul tue bert...lagi2 anak first..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Tahniah bert krn berjaya mengelirukan wani kahkahkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...