Bukan Blog Kamu: Wordless Wednesday # Kasih ibu kekal abadi

Wednesday, December 19

Wordless Wednesday # Kasih ibu kekal abadi


Meskipun mereka tak sebulu tapi anak beranak ni tetap berkasih sayang..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

16 2 ORANG KATA:

Kakzakie said...

Melihat caranya pun kita betapa sayangnya ibu pada anaknya.

Kakzakie said...

Tertinggal perkataan tahu Bert..

Mrs Lurve said...

ikut bapak tue warna g2 hehehehe

SURIA AMANDA said...

sweet...

are_lin@yu said...

alahai comelnya..

lelamaisara said...

kucing pon sayang anak kan...sweet...

LiNda said...

suka tgok gelagat ank n ibu kucing, comel2 je. Kucing pun penyayang, tp manusia,sggup bunuh ank sendri :(

Kesuma Angsana said...

betul tu bert ! setuju !

Cik Nur said...

alololo..tomeinya..!

Qhaifa Nur said...

kasihnya ibu kucing...

eMMe said...

dah ada anak, kasih ibu kepada anak tak berbelah bagi kan Bert!

MizzTina said...

alorrr comelnyaa

Cho Zila said...

tuler pasal, yang kitani manusia leh tak berkasih sayang paslperkan..

Che Rosliza Che Mat said...

cute jer tengok..

Deq's Qienz said...

alahaii touchingnya..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cute jer nengok..kucing pn tahu sayang anak ni manusia suka2 ati jer buang rata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...