Bukan Blog Kamu: Wordless Wednesday # FENOMENA DURIAN CREPE?

Wednesday, December 5

Wordless Wednesday # FENOMENA DURIAN CREPE?


SEDAP SANGAT KE?

TAK PERNAH TRY LAGI LORH!!... *ketinggalan*

SAPE PENAH MAKAN CER CITE SKET MEH...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

20 2 ORANG KATA:

MizzTina said...

sedap!!!

Mrs Lurve said...

pernah dh mkn, memg sedap kalo mkn sejuk2...lembut dan gebus

are_lin@yu said...

ayu blh mkn dua ktul ja..sdp2 tp muak klu mkn byk..time sjuk mmg marvelous..aritu dh try wat..hihi

cik violet said...

xpenah rasa lagi.

teringin teringin.

searching org mmbuat malas nk wat sendiri. hrhr

permatabiru said...

sedappp...tapi makan sejuk2 lagi sedapp kot..saya makan ari tu xsempay masuk peti ais..sebab dah terliur sangat...huhu

Ctie Anis Nisa said...

belum prnah makan lagi, takut tak tertelan..hehe..

Ana Lyana said...

sedap.. ko buat sendiri pun boleh bert..:)

LiNda said...

tak pernah makan n xnk makan sebab linda x mkan durian..hehehe

Qhaifa Nur said...

sedap...lagi sedap makan sejuk2...
nak buat kali ke 2 malas pulak he..he..

Cik Nur said...

shedappp...!!
nur suka yg warna kuning..hihihi..
xde bezapun. cuma suka tgk warna kuning yg mgiurkan. :)

Rtp Farra Arisha said...

honestly, it's heavingly good, especially for durian lovers. :)

lelamaisara said...

sedap tau...dah try buat jugak..:)

Zana Ariana said...

Akak suka..tp cik abg akak ckp..baik makan durian terus..hihi

maya amir said...

disebabkan tak blh bau durian, takleh nak komen ckp sedap ke tak..pening bau durian..hehhee

Hanih Borhan said...

Salam Kak...serious kena try Kak,sedap...lembut & empuk je balut luar tu...sedap dimakan sejuk2 lepas keluar peti ais...rasa durian je,takada rasa pelik2...try tau! :)

Cinta Misteri said...

okeyyy laaaaa....
CiM tak boleh makan lebih 1, muak laaa

ros_reeza said...

Ros pun tak pernah cuba lagi.. nak buat jugak rasanya ni :)

Nafisya Ismail said...

sgt sedap!! skali mkn mesti nak lagi.. tp hati2 jugak takot terbeli yg xsedap.. hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sbb wani xmkn durian makanya durian crepe ni pun xpernah try haha

j.e.h.a.n. said...

saya pernah..saya pernah..mkn sejuk-sejuk sedap..mcm aiskrim.. bagi hantu durian mcm saya, lagi rela telan raja buah tu gitu2 je..tapi crepe durian ni bagi sy seketui 2 blh la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...