Bukan Blog Kamu: Roti sedap dari Bangkok.. sekali makan mesti nak lagi..

Thursday, December 6

Roti sedap dari Bangkok.. sekali makan mesti nak lagi..




ingin kan kelainan pada jamuan anda...??

inginkan keunikan pada menu anda untuk sarapan pagi??

inginkan sajian yang amat menyelerakan pada minum petang anda??


marilah sesame kita menyaksikan roti hebat dari Bangkok

dengan kretiviti mereka untuk mengubah suai selera 

menjadi menyelerakan tekak dan halkum masing2.... 


kata orang lain yang pernah rase.. walopon roti itu sebegitu rupa..

tapi rasenyer sungguh enak sekali.. sekali cuba pasti wajib nak lagi...


apa lagi anda?? 

tepuk selera tanyalah perut anda....


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v











tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

amacammm?? sedappp kannnnnnnnnnnnnn??


*pengsan*







Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

20 2 ORANG KATA:

Kakzakie said...

Uweeekkk... gelinya kakak Bert. Tak ada benda lain agaknya dia ni kan...

are_lin@yu said...

eee trus tkan bwh tk sgup tgk..huhu

LiNda said...

huaaaa..xsggup nk mkn. sebijik mcm kaki btul..adehh, nk muntahhhh

Puan Siti said...

Notis: Siti nak mintak maaf sebab tak sempat nak blogwalking lagi buat sementara waktu atas sebab2 yang tidak dapat di elakkan, Harap Maaf ya! Ngah study untuk Interview.. Nanti OK Siti terjah blog kalian, Love All !!

Qhaifa Nur said...

ngerinya BERT....

Masya said...

grrrr kembang tekak....

Kakizan Omar said...

ish ish ish.. tak mampu akak.. arggggg

Cik Nur said...

aiyakkkk...!
muntahhh...!
gelilaaaaa

Mrs Lurve said...

sbnrnya takut nak tgk pic nie, terus jump to komen..rasa meremang anak tekak huhuhu

puan.mila said...

erkk betol ke tu?? seyes loya tekak nih..uwerkkk

dya bunga said...

nk termuntah dya tgk..yekk

Cinta Misteri said...

Arghhhhhhh!!!!!!!11 fenggggsannnnn

izzah said...

erkkk...nasib baik bukan tgh makan sekarang ni....

MaMa Rey said...

errrrkkkkkkkk..tekezuttt tengok..selera nak sarapan hilang huhu..mana dpt pic ni..

ros_reeza said...

eee... geli lah Bert!... :)

Nafisya Ismail said...

errr.... pengsan btol2...

zariffzarifah said...

kalo roti skeri meri camnie sape nak makan... tp mmg lain dr lain la...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

eeeiiiii geli nk termuntah tgk hahaha

teratak hati said...

Gelinya tengok..!!

Deq's Qienz said...

mak oiii..compom sy xmkn..geli arrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...