Bukan Blog Kamu: Stadium Shah Alam ditutup

Tuesday, November 1

Stadium Shah Alam ditutup


ha elok sangatlah tutup untuk dibuat penyelenggaraan...
dah teruk sangat dah... meskipun tak pernah pegi masuk stadium..
cukuplak tengok dari tv je pon boleh nampak padangnya yang
dah agak uzur di mamah usia kan...

macam contoh baru2 ni piala malaysia 2011
perlawanan bola negeri sembilan dan terengganu...
cuba tengok padang dia... jangan salahkan padang plak
sebab terengganu kalah ehehe...

adat bertandinglah kan... masa tu ingat negeri sembilan dah tade
harapan nak menang... masuk menet ke 80 kalo tak silap tengok
dapat la sebijik gol... 5 menet kendian dapat lagi sejibik gol...
terus rasa lega bila macam ada harapan untuk meungguli piala malaysia itu..
selaku anak negeri sembilan tegar dan sejati sangat2lah berbangga
dengan kejayaan mereka dan Tahniah buat pemain2 untuk N9 itu...

eh la sorila... nak cite pasal stadium bola shah alam tu...
terserong plak ke piala malaysia.. haha.. eksaitet punya pasal...
alaa sume dah sedia maklum dah kan.. saya je yang terhegeh2 nak ngapdet..

ha elok sangatlah tu tutup.. kasik bikin itu stadium balik..
dan april depan baru lah dibuka semula...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...