Bukan Blog Kamu: Penyanyi sebenar lagu CUPPYCAKE cun woo!!

Friday, November 4

Penyanyi sebenar lagu CUPPYCAKE cun woo!!



anda masih ingat lagi lagu cuppycake yang menjadi kegilaan
untuk dibuat ringtone suatu masa dulu akibat daripada
kecomelan suara dan lagu itu kan kan kan...
banyak kali dengar pon tak muak ehhehee...


memang sangat comel budak ini nyanyi...
tapi kini beliau sudah remaja dan menjadi gadis yang cunnn banget...
beliau ialah amy castle.. ala ramai yang dah tau kan hehehe...
untuk yang tak tau tu meh sini nak kasik tau...


dari kecik comel... dah besar cun plak haishh...
bleh tengok kat website amy castle ni keh..




suke buat alarm masa guna lagu cuppycake tu...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

azam said...

your my cuppycake, gum drops....hehehe....

cantik

Mira Marcello said...

suka lirik lagu dia yg part nie 'you're my hunny bun sugar plum pumpy upmy upmkin'

naaaaa, comel gile suara masa kecik ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...