Bukan Blog Kamu: Berjimba di petang Jumaat

Friday, November 4

Berjimba di petang Jumaat



mungkin apabila entry ini terpablish...
saya sedang enak berjimba2 dengan cik asven di bandar ipoh...


oleh kerana hari ini beliau sudah dicutikan oleh pihak sekolah
maka saya mencadangkan pada beliau yang sebelum ni agak
kebiziyan untuk berjimba berdua-duaan di bandar ipoh...
sekaligus membangkit memori silam kami bedua.. ewahhh *nyampah*


lame dah tak dating kat luar... tengok wayang ka...
dan aktiviti wajib nak berkarayoke lagi la kot hehe...


mesti seluruh pelusuk jalan raya yang begelar highway sudah jam
dan sesak dengan kenderaan berpusu-pusu untuk pulang ke kampung...


ishh tak lama lagi cuti sekolah... seronok la budak2 sekolah kan..
cikgu2 sekolah apetah lagi...hehe.. saya yang dah sememangnya
duduk rumah sentiasa la bercuti sakan di rumah sendiri...
tambahan nanti cik asven pon bercuti... hmmm
harus rancang seswatu ni masa cuti sekolah...
nanti dah bukak sekolah semula mesti beliau bizi balik..



ha okeylah... salam petang jumaat..
selamat bercuti dan selamat berhujung minggu....






Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

Niza Romli said...

amboiii...sy masih di opis! huhu
selamat berjimba ya! :)

Munnafendy said...

hehe best kan skali skala kuar dating bdua =)

Diana @ bilakukatacinta said...

masih di rumah..mlm ni baru nak gerka balik joho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...