Bukan Blog Kamu: menyumbangkan suara dalam aktiviti karaoke

Tuesday, November 1

menyumbangkan suara dalam aktiviti karaoke

anda suke karok?? menyumbangkan lagu dengan sumbang??
apa lagu-lagu pilihan anda apabila berkaraoke???

kami lakimini sangat suka menyumbangkan suara yang sumbang
di mana-mana pusat karok yang bess..
membazir... sungguh membazir... bayar lalu nyanyi melalak2...
sekali kalo pergi mesti nak 2,3 jam terperap...
tak selalu.. tapi sekali sekala berhibur dengan asven sendiri...hihi..

sehinggakan cik asven penah menyatakan hasrat
untuk membeli karaoke box sendiri untuk diletakkan
di dalam bilik khas dalam rumah ini...tak perlu lagi dah
ke pusat2 karok yang gamat dan sangat bising itu....

antara lagu peberet yang pernah dan suke saya sumbang sumbingkan...

Ana - Fahrenheit
Luka seribu rindu - Fotograf
Sambut kasihmu - Love Hunters
Mungkinkah - Medicine
Bila kekasih merajuk -Lemon T
Kasih ku tetap abadi - Data
Kau mutiara segalanya - Stra TG
Lagu dari aku - XPDC

hmm tu je yang ingat kot...
saya suka nyanyi lagu lelaki lagi2 yang tarikkkk tinggi...
kalo mendatar kompom tak larat dan tak kuar suara...

motif entry karok ni adalah... dah lame tak ke karok...
dah lama tak kasik serak ini tekak kasik koyak.. haha..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

Mizfantagiro said...

sy suke karoke ngan adik badik sy..=)

SoLy SoLicious said...

olo..karok2 kite2 je dgr,..bkn public..hee..sumbang pun sumbang la..

cik chinta said...

oke..da setahun tak pigi pusat karok..meroyan jugak

anim said...

sje jalan2 sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...