Bukan Blog Kamu: menganga dan mengangkang.. seronok kah?

Wednesday, November 2

menganga dan mengangkang.. seronok kah?


Tak lenguh ke bawak moto cenggitu..

mengangkang.. terkuak.. terkepak.. terbeluek..

haha tak paham betoi org yang minat bawak moto ceni..

kalo dah minat, mengangkang2 pon tader hal..

mungkin barulah dikatakan mat moto sejati...

lagi besar kangkang.. lagi besar kepaknyer..

lagi stylo la gayanyer kot.. ntah.. sebbaek aku tak minat moto...

kew kew kew kew..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

azam said...

seronok.....

orang tgk kot.....tu rasa macam bagus...walaupun orang yg tgk tu rasa pelik je

Hazmin Hamudin said...

buruk betul rupanya....ni kalau jalan jem dah macam mana plak la nak bawak moto tu...

Rai said...

cam bongok pun ada..hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...