Bukan Blog Kamu: Ucapan perkahwinan paling lawak

Thursday, May 19

Ucapan perkahwinan paling lawak






sori ler kalo awookk asyik ceghite pasai kawen jer..
yele awokk ni baghu jer kawen adele 3 menggu gituuu..
cenyampah cenyampah hahahah...



(sori orang perak.. baru nak balaja2 hihihih)



ni saya nak kongsi sket pasal satu ucapan kawen yang
lakiku terima di bahagian invitation dalam event kat pesbuk...
kami bace sesame bile on9 sesame laswik di umah mak mentua saya...
kami baca lalu kami ketawa mengekek2 terkekek sehingga tercekek..



mabruk mirol.....aku baru bukak facebuk arini.

so aku baru tau la.haha.selamat melangkah ke alam perkahwinan...

tentu ramai yang kecewa , buta mata kerana tangisan berdarah,

membunuh diri ,di kala kemeriahan majlis perkahwinan mu ini

di langsungkan. berapa ramai pula yang bakal menjadi andartu….


LATEPPPP.. bantulah mereka mereka yang kecundang memiliki

kasih sejati amirol. Hanya kau latep yang mampu merubah hati mereka

agar berpaling dari mengharapkan cinta yang dimiliki.

hahahahahaha. baa rakallaahulakuma wa baaraka alaikuma

wa jaama'a bainakuma bil khaiirr......



**latep ialah kawan baik mereka juge**




mekaseh pada ostat shah dengan ucapan yang lawak

tapi penoh bermakna itu.. sekian...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

forever love said...

siyes lawak gler ucapan die..sampai cmtue sekali.. hahaha

eMMe said...

aa'ah...kome kene nyakat je le...same time teman kawen dulu..kene nyakat aje...sweet memories pasti ingat sampai akhir hayat, hepi belated wedding day dear,,, hope kekal selamanye...

TWEETY BERT said...

hehe itule osat tu mmg lawak orgnye hehehe...

tenkiyu emme.. mmg byak kene sakat.. tapi yg ni memang lawak sampai rase nak publish kat sini hee

baincardin said...

ekekeke..mmg lawak. ^_^

My Little Diary said...

hehe lawak..lawak...

TWEETY BERT said...

hehehe...tumpang gelak jugak.. beliau yang disakat lagi gelak besar.. smpai nak pecah gegendang telinga dengar beliau gelak

Ina said...

Salam kenal...baru kawen ker???
Selamat pengantin baru

TWEETY BERT said...

aah mekaseh.. salam kenal juge hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...