Bukan Blog Kamu: Menyesalnye kawen.... (T_T)

Monday, May 9

Menyesalnye kawen.... (T_T)





(...hoho masaammmnye muke...)



ulang balik... MENYESALNYE KAWEN!!!!!!!!
bukan saya yang cakap tapi hincik laki saya yang cakap!
haihh.. (Y_Y)



dia cakap di suatu petang yang hening di hujung minggu..

"menyesalnye kawen kan.. nyesal tak kawen awal..
rugi masa rugi wang hengget rugi segala2nya..
bercinta hampir 9 tahun baru nak rase nikmat berkahwin..
kalo tau seronoknye kawen ni dah lame ajak kawen dulu"



aku sambung lagi


"ha tula.. dulu org ajak kawen tamo.. nak enjoy2 jadi bujang puas2.."
hehehhehee.. dah jadi suratan akhirnya ketemu jodoh juga..
biar dilanda badai ribot topan..pahit manis udah kami telan
bak menelan epal hijau yang manis kemasaman..


terima kasih banyak2 pada kawan2 sedara mara
yang mengewishkan pada kami...
semoga kami bahagia buat selamanya hingga ke sorga..




*Mood orang baru kawen.. rindu2an.. syahdu2an...
2 hari jumpe macam 2 menet...
5 hari nak ketemu macam 5 tahun..
PJJ.. sungguh bosaannnn ~ lalalalalalala~*



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

12 2 ORANG KATA:

PinkLuscious said...

nak kaweeeennn ^~ tapi takott.. hehe

Double N said...

terbaiik...!! huhuhu..nk kawen gak la cm ni.. heheehe.. by the way.. tak terlmbt lg nk uvp slmt pgntn baru...!!

Alan Rizque said...

KOntroversi betul tajuk..rupanya menyesal kawen lewat..haha

Cik Ila said...

ingatkan salah baca tajuk td...ish3..
btw,tak lewat lg kn nk wish slamat pengantin baru..
ooo..cmtu gayanya bila dh kawin ye?hehe

Cinoi said...

Congratss. Magad u look beautiful.

AzilaFaiz said...

sama la kita.. long distance jugak! =(

TWEETY BERT said...

@PinkLuscious

.. perlu kawen.. baru tau bes ke tabes ke hehe

TWEETY BERT said...

@Double N

mekaseh yerh...sila kawen segera.. lagi syiokk dari bercinta sebelum kawen hehe

TWEETY BERT said...

@Alan Rizque

ehhee kami sebaya nak wat cemana.. baru nak mula hidup hehe

TWEETY BERT said...

@Cik Ila,..

hehe camtula gayenye.. mekaseh yer hehe

TWEETY BERT said...

@cinoi

mekaseh ^_^

TWEETY BERT said...

@azila Faiz

ehhe yeke.. susa la PJJ ni.. penat.. dala tasuke jalan2.. kaloa der org bawak keta tapegak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...