Bukan Blog Kamu: AMARAN - Menyamar tapi sebenarnya penyamun

Thursday, May 26

AMARAN - Menyamar tapi sebenarnya penyamun


AWAS org2 sg petani..taktik samun/ragut skrang nih..

menyamar jadi kakitangan TNB nk tukar meter la minta bil la,

bila masuk dlm kawasn rumah terus meragut!

dah 2 kes diBPJ dan taman semarak..HATI2 !






satu status telah dihapdet oleh seorang kenalan

merangkap jiran farmville saya yang hebat

di pesbuk menghebahkan kejadian samun

yang berlaku di sungai petani kedah...


tak kira la dimana2 pun...

memang ader orang cenggini nak amik kesempatan

diatas kesempitan orang lain.. JAHATTNYAAA KAMUUU!!


nak cari sesuap nasi dengan jalan mudah..

haii tahla...banyak sangat orang jahat kan..

mane2 pegi tak aman dah..

sekarang penjenayah simbah asid plak..

haaihh.. tahla..


duduk rumah tak aman.. nak keluar pun tak aman..

teringat zaman bebudak dulu..

masatu darjah bape ntah kecik lagi..

tak silap 6 atau 7 tahun..

pegi sepital sorang2 jer sebab demam...

ambik ubat patu balik.. perghh..

camtacaye jer kan cite ni..

tapi kisah benar hidup saya...

mak ayah tak tau pun ehhehehee...


kalo zaman sekarang budak2 keluar depan umah pun

dah kira tahap bahaya sederhana gitu...

wahai orang jahat.. janganla kamu jahatt..

jadila baikkk tabolehkaa??? tensen laa...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

athirah said...

mcm2.. simbah asid la.. samun laaa.. sedih btol kan skang.. kat umah sndr pun x slamat

TWEETY BERT said...

hmm tula.. umah saya pun penah kene masuk pencuri.. jahat!!

Anonymous said...

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Cekikleherrentaprantai/Article/index_html berita berkaitan tajuk..ada byk kes jugak dah mih..:(

yong mazleen said...

ehh lupa boh nama tak pa kot no ,ahkak yong la dik bert wehh...byk dah kejadian nih melrat sampai teluk kemang penang..kalau kat sp nih 4-5 taman dah dgn modus operandi yg sama :(

TWEETY BERT said...

oo yeke kak.. eee.. mekaseh kak kasik info ni.. leh sebar2kan

Cinoi said...

Alahai bahayanya dunia skrg. Semua jahat.

TWEETY BERT said...

hmmm tak aman sudah.. hati2 di mana2 je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...