Bukan Blog Kamu: Gambar kawen kontroversi (25SG)

Thursday, May 19

Gambar kawen kontroversi (25SG)



gambar-gambar berikut telah mencetuskan kontroversi
kepada penonton2 gambar tersebut....


ini telah menimbulkan kegelisahan lalu ketawaan
saya bergelimpangan di mana-mana.....


kebiasaan manusia mengambil gambar suke menunjukkan gambar jari..
tidak kira 2 jari.. satu jari mahupun 5 jari...
yang membawa pelbagai maksud di jari itu.....kankankan??


tapi apakah maksud jika manusia mengambik 3 jari..???
lagi2 gambar yang diambil selepas akad nikah...??


ye gambar2 ini telah dikomen dan dikecam di pesbuk..
apabila laki saya memposing dengan 3 jari beliau..
rate2 memberi komen yang 3 jari itu membawa maksud..


" ader 3 kekosongan lagi"


yer itu sungguh tepat sekali.. lelaki yang dinikahkan sekali
akan ader peluang untuk mengisi 3 kekosongan lagi
dan sekaligus perempuan yang pertama dikahwini itu
akan digelar isteri pertama atau akan mendapat madu...


madu itu sungguh manis rasenye..
tapi jika bermadu amatlah pahit rasanya...
mengikut kenyataan suami saya yang telah saya selidiki
kerana gambar kontroversi ini..
jawapan beliau mudah sahaja...


"abang benci poligami"


oh indahnye jawapan itu... saya amat gembira..
tapi kadang2 benci boleh jadi suke... oh tiddakk!!
bab2 poligami ni sangat2 sensitif..
sebab tu saya tak berani komen lebeh2...
terutama kisah salleh yakob berbini 4...


lantak dia la nak kawen berapa pun..
janji dia bahagia adil dan tenteram sudah...
saya tak berani nak komen kutuk atau mengata dia..
takot nanti berpatah balik ape yang dia kate..
oh jauhkan lahh.. nauzubillah hehehee....
serammmm wehh!!






ha cetengok cetengok!!!


antara komen yang agak lawak telah diterima dari orang yang sama
seperti entry sebelum ini....kisah ucapan paling lawak tu kan...


akhirnya........hilang jua terunamu mirol......

terus terang la mirol....3 itu bermaksud...masih ada 3 kekosongan lg.

betoi tak. aku bukan tak kenai ko mirol.

mana ada perkara lain yg ko pernah sembang

kalau berkaitan dgn nombor 3.

bini ko senyum je ye bila ko tunjuk 3 tu.

dia ingat 3 hikmah kawin.rupanya boleh 3 lg.

hahahaha.latep le ngajonye ni ye




haiyya.. teruk betul si mirol ni kene sakat...!
bikin jiwa kacau sudah.. hahaha...
ape2 jela.. tapi jangan la betol2.. saket perot dah nih haha....



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

eMMe said...

alahai....kene sakat lagi, maklumlah seri pengantin kan...inai masih merah di jari....manissss je....tweet tweet....

Meloreyta said...

aah la wei..hahaha..signifikan kenapa lelaki pakai inai pd 3 jari.kennn....

TWEETY BERT said...

hehehehe... tappe2 aku cube penohkan keempat2 ruang itu sebaik2nye yerh hhahaha

!eNa PnG said...

Bert...



SELAMAT PENGANTIN BARU... Semoga bahagia hinggan akhir nyawa yea... :) suh mirol lupakan dulu yang 3 lagi tue :D

TWEETY BERT said...

ehhehe... mekaseh yer... harap2 dia luper la yang dia ader 3 kosong hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...