Bukan Blog Kamu: KENANGAN MANIS SEMANIS GULA TERLAJAK MANIS.. SUKANYAA MANISNYAA..

Tuesday, September 23

KENANGAN MANIS SEMANIS GULA TERLAJAK MANIS.. SUKANYAA MANISNYAA..



wajah nawfal paling rare dalam sejarah penangkapan
rupaparas beliau.. jarang  nak sengih depan camera

Selaku blogger biasa-biasa perkara yang jarang 
terjadi memang ada perasaan gayatnya.......
jadi nak simpan buat kenangan sebagai kenangan
manis menjadi seorang blogger... boleh ye? hehe..


blog ni biasanya dalam 1k -2k sahaja pageviews sehari..
tapi bila jadi macam ni.. tersenyum jugak sampai telinga..
masa tu jela.... bila keadaan menjadi reda.. kembali balik
seperti normal... 1k hingga 2k sehari.... sebab jarang 
hapdet blog pulak... kalau rajin sikit mesti lebih kot..


tak sangka kisah adik syafiqah menjadi viral...
share punya share punya share maka terviral 
dengan sendirinya... dek perasaan saya yang
bengang dengan tindakan guru tu tapi takpela
dah selesai semuanya.. tak perlu dipanjang2 lagi..


tuje... tsk tsk tsk.. okbai..

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

Cik Asma BLuppy said...

kagum tgk pv sis. tak mampooo sy nak kejor. tahniah sis. :)

Allene said...

wow... rmainya... =)

entry terkini...Makan je kerja aku ni!!!

Momo said...

lame sangat tak singgah sini.... so busy with work.. blog pn terabai.. huhuhu

Kesuma Angsana said...

terbaik tu, tahniah yer !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...