Thursday, September 11

IMPIAN KU SEORANG BLOGGER


Zaman bujang dulu saya adalah pengikut setia segmen 
Encik Ben Ashaari dan jarang ikut segmen blogger lain 
haha pesal ntah.. segmen brader ben ni macam virus tau!
ketagih nak join haha... segmen dia dah kembali..
haruslah buat kan.. nak tau kenapa syok kene la join SINI

LATAR BELAKANG
Saya dah kawin dengan jejaka kecintaan saya dan ada 
sorang anak bujang di kala ini.. hidup dalam dunia blog
kini mencecah 6 tahun 1 bulan sudah.. jadi suri rumah 
semenjak kawin dan juga buat bisnes online..
saya jual coklat tau.. ha promot sekali kateko.. mihmih..

KELEBIHAN BLOG 
Dikala rajin, saya banyak share info2 berkenaan dengan
ibu2 bersalin.. ibu2 hamil.. anak dan segala yang berkaitan..
antara blog yang menjadi pilihan ramai ibu2 untuk merujuk..
asalnya untuk rujukan diri sendiri.. tapi akibat google punya
pasal ramai dah tau info2 kat sini.. mekaseh la pakcik gugel..

Disebabkan itu juga, saya telah diintebiyu oleh wartawan
harian metro awal tahun yang lalu... ha tengok kat tepi tu
ada keratan akhbar saya simpan buat kenangan hihi...

Selain tu, ada juga dapat tawaran untuk mengiklankan
produk dan bisnes dari Baby Store Malaysia dan Zalora..
ada juga bisnes2 lain yang saya iklan kan.. mungkin 
sebab trafik dan statistik yang dijayakan oleh blog ni kot?

IMPIAN SEBAGAI BLOGGER
Impian saya mudah saja sebagai blogger...
kepingin nak jadi blogger pengiklan haha..
macam best je iklan2 produk orang..

asalnya dulu saya suka promot dan jadi duta
tanpa dilantik buat review apa sahaja yang 
saya guna, beli, pergi dan apa2 jela yang berkaitan
dengan produk dan bisnes orang.. dah terbiasa hihi..

dulu suka merepek aje dalam blog..
tapi rasanya baik saya share benda yang baik..
benda yang boleh mendatangkan duit ke haha
atau perkara yang beri manfaat pada orang lain..
entry2 yang tak bagus banyak jugak saya dah delete...

ok tujelah nampaknya.. sekian sahaja segmen
kali ni... ada masa nanti lagi boleh join lagi yeay!











23 comments:

mila said...

gudluck

Mermaid said...

salam ukuwah mari la baca impian kita juga
#darisegmenabgben
MISS IKA'S BLOG

Yanty Lee said...

Salam Kenal! Selamat berblogging! Chaiyok...

Nora Karim said...

Wah... sedapnya homemade chocolate!!!

Admin said...

Selamat menjayakan segmen Ben Ashaari Impianku Seorang Blogger.

Moga apa yang diimpikan tu jadi kenyataan, in Sha Allah.

www.hasrulhassan.com

alin said...

semoga sukses sebagai blogger.. Salam kenal dari alin :)

http://alindanblog.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Unknown said...

Selamat bersegmen ;D

irrayyan said...

waaa i love coklat
mommy irra follow sini
http://www.irrayyan.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Cik Fafa said...

Salam perkenalan! =)

http://coretancikfafa.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Sue Izza said...

salam kenal wahhhh orang lama ni dah 6 tahun...heheheh dtg dr segmen jugak...nice blog

Anizz Annisa said...

salam kenal.. happy blogging :)

http://www.adnan-daughter.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Yana Mohamad said...

banyak info berguna :)

http://hati-qaseh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Calrase Patrick said...

Selamat bersegmen dan semoga impian awak tercapai.
http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Calrase Patrick said...

Selamat bersegmen dan semoga impian awak tercapai.
http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

norhasnizakhalid said...

salam kenal, semoga apa yang diimpikan menjadi realiti..

www.mamaniza.com

DYatie ABakar said...

Salam perkenalan dari Yatie.

Selamat bersegmen dan semoga impian anda tercapai.

Aamiin.

www.dyatie.com

fizafantagiro said...

salam kenal dari http://dismybelog.blogspot.com
dari segmen yang sama =)

kizmyself said...

Semoga kejayaan terus bersama anda..

www.kizmyself.com

watieKB said...

Datang dari segmen tokey yang sama..selamat berkenalan.

http://acikwatie.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-aku-seorang-blogger.html

Ahlam Miera Shafie said...

gud luck... dr segmen yg sama... ^_^v

Dayang Deno said...

Semoga impian menjadi kenyataan... ^^ Dayang Deno datang dari segmen Ben. Walau tak join, tetap datang singgah ..... Weeee jom ke blog www.dayangdeno.com ..? :)

www.dayangdeno.com

Sha Nazri said...

Salam perkenalan dr segmen ben ashaari..
Suka bc blog yg byk vreview product mcm ni..
Gud luck ye!
sy dh follow sini, jemput ke blog saya..
tellingstory11.blogspot.com

Eimma said...

singgah sini :) semoga apa yg dihajatkan tercapai (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...