Bukan Blog Kamu: WW # Suami muda-muda dulu.......

Wednesday, July 10

WW # Suami muda-muda dulu.......

sori tuan gambar.. gambar telah dicuri oleh viniyamey

asben saya di tag oleh kawannya... kami tengok sama2 gambar ni..
gelak dia hihi.. saya pun gelak.. zaman bujang lepas spm kat pangkor..
kira2 12 tahun yang lalu nampaknya... cuba carik yang mana...
ok tak jumpa? tak jumpa takpelah,... heh heh heh..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

eMMe said...

Bert... muka memasing bwh umur sungguh! yg berdiri 5 org tu yg tengah2 tu kan En Husband anda....gelak jugak la... hehehe...

Qhaifa Nur said...

akak pun ada gambar hubby masa muda-muda dulu...
bila kita tengok sendiri macam tak percaya Bert...

Kesuma Angsana said...

amboi teruna betul masa ni yer

keli menari said...

kalu tgk gmbr sndiri pon rs nk gelak kan..haha

Cik Nur™ said...

gambar muda2 mmg boleh buat kita senyum seseorg kan..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...