Bukan Blog Kamu: Teringin nak jadi macam dia la.... hmm

Monday, July 1

Teringin nak jadi macam dia la.... hmm


Teringin macam sapa? mesti tanya sapa kan?
saya ada skodeng 3,4 orang usahawan coklat yang dah berjaya..
dah keluar media cetak dan elektronik.. memang tiptop la..

seronok tengok hasil produk2 mereka.. kagum dan wow!!
dalam hati tu "teringinnya nak jadi macam mereka"

bermula dari bawah.. berjaya menarik pelanggan dan akhirnya
cipta kelainan dan keunikan dalam produknya.. dari rumah je pun..
yang dah ada kedai bukak sendiri pun ada jugak lengkap dengan
peralatan yang canggih manggih dan dah ada di pasaran coklatnya..

bila tengok diorang berjaya.. saya pun pasang angan dan cita2..
satu suntikan semangat bila tengok diorang dah jadi macam tu..
saya pun nak jugak!! moga2 bidang coklat yang saya terjebak ni
akan membuat hidup saya bahagia aman sentosa dan gembira hehe..

Harini 1 Julai.. kiranya dah 4 bulan saya buat coklat..
masihh baru.. masih mentah.. masih perlukan tunjuk ajar..
oklah.. saya tengah nak siapkan 3 tempahan nak hantar minggu ni..
 lepas ni nak fokus pada tempahan coklat raya plak.. 

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

Qhaifa Nur said...

kejayaan tak datang bergolak Bert..
pasti ada susahnya dulu...
kiranya Bert dah berjaya juga sebab banyak tempahan...
buat untuk coklat raya, sedapnya...

keli menari said...

caiyokkk! Usaha usaha!

duniafana said...

saya doakan moga kak berjaya

AiSyA LiEzA said...

smga terus bjyaa nnti ^^ insyaAllah ..jgn putus asa :)

Cik Nur™ said...

insyaAllah..satu hari nanti pasti akan berjaya mcm mereka.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...