Bukan Blog Kamu: Isaac Nawfal : 9 Bulan

Friday, July 19

Isaac Nawfal : 9 Bulan


kejap je dah 9 bulan ini budak... rindu zaman dia baby2 dulu hihi..

> dah terer merangkak dengan jayanya tapi nasib baiklah merangkak
tak jauh merata satu rumah.. sekadar merangkak setempat je..

> dia dah mula belajar berdiri.. tu pasal tak berapa nak merangkak..
selalu carik port nak berdiri.. takut betul tengoknya.. takut jatuh
kadang2 memang jatuh pun patu nanges uwaaa uwaa sakit haha

> selalu bikin ketawa mak ayahnya.. ade je benda dia buat bikin 
kami gelihati nak cite pun tak reti cemana gelagat dia heh heh

> tak suka baring.. suka duduk je.. sampai susah nak pakai pampers dia
bila baringkan dia je mesti nak bangun haiyyaa... dihalang nangis la dia

> suka duduk dengan apaknye bila apaknye mandu.. feeling2 noddy..
ape tu noddy sila gugel ya.. noddy tu watak dalam katun hehe...

> suka menyusu sambil menonggeng .. macam2 la ko ni nopal wo..

dah tujela kot yang ingat..











Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

Cik Nur™ said...

dah 9 bulan yea dia...
kejap je rasa...

MizzTina said...

alahai kiutnya molot dia...

IbuNoey said...

mata boolat,mulut tecik..meh,auntie cubit ckit...lalala..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

comelnye dia. suka tengok gambar anak-anak kecik.

ct kektus said...

dah besar dah nawfalni. dah makin hensem lah. mintak no tepon boleh nawfal ? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...