Bukan Blog Kamu: MISTERI HANTU SEPAK TIN DEPAN RUMAH

Monday, July 8

MISTERI HANTU SEPAK TIN DEPAN RUMAH

Jam 2 pagi....
Ketinggg ketinggg ketingggg

LAKI : eh ayang.. dengar tak.. mesti hantu tu!!
(berlari mendapatkan bininya yang dah tido)

BINI : aah dengar.. alaaa angin je tu...
(cakap sambil tutup mata ngantok sangat)

LAKI  : eee antu tu... sape plak sepak tin malam2 ni..

BINI : anginlaaa..ari nakhujan..angin bawak tin tu...
Cube tengok langsir tu terbang2.. kan angin...

LAKI : ee tak caya plak cakap orang  ni...
(masuk bilik air nak gosok gigi)

BINI : (sambung tido..  ngantuk sangat ni)

Ketinggg ketingg ketinggg (bunyi lagi)

LAKI : haaa dengar tak dengar takkk??
(lari masuk bilik)

BINI : dengar... alaa orang kadang2 dengar malam2..

Zzzzzz tido la lepas tu... tade dah bunyi lagi.....
Esoknya pulak... sebelah petang lepas balik sekolah..

BINI : haaa ada tak tin tu kat depan rumah...?

LAKI : tade.. pagi tadi pegi sekolah mana ada tin..

BINI : oh yeke.. selama ni memang ada dengar kadang2..
Tapi takde plk rasa nak takut ke hape.. ingat angin jela...

LAKI : abang siap naik bulu roma lagi.. mana ada tin pun..

BINI : oh yeke.. selama ni takde la takot pon.. ok kalau lepas
ni denga lagi bunyi tin tu ayang kene takutlah hii hii hii..

pelik plak hantu sepak tin hahahaha.....ingat bola ke?

*tupunnakciteke?*



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

Qhaifa Nur said...

seram pula Bert...
pengalaman akak dengar bunyi angin berlagu-lagu kat umah MIL sungguh menakutkan...

eMMe said...

isk2!! Bert, kisah seram ni.. akak baca dgn tekun tau.. tapi buruk la tin tu.. camner leh ade tin tu? ke tiba2 je ada.. antu leh bebas lagi sebelum nak masuk bulan Ramadhan kan...

Kakzakie said...

Boleh pulak duda-dua tak nak tengok. Kalau hubby kakak kan bert mesti dia dah keluar tengok...

Takut aje...

Qashmere said...

Hahaha memang lawak

mama ila said...

serammm...tapi bila baca..cam kelakar pulak...hehehe...your husband bukan main lari sana sini...hehe..awak siap tdo lagi..kihkihkih

keli menari said...

hehehe

Kesuma Angsana said...

seram gak ni hehehe

zaza said...

hehe kalau dua2 takut susahlah... buat tak tau jer kalau dengar bunyi2an pelik... makin dilayan makin menjadi2 kang...

Cik Nur™ said...

adehhh..nur baca entry ni mlm2 pun boleh jadi seram...grrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...