Bukan Blog Kamu: Pengalaman yang pahit itu disebabkan.........

Monday, July 15

Pengalaman yang pahit itu disebabkan.........

disebabkan apa pun tak pastilah.. dah masuk harini kot 4 hari tak sihat
asyik tergolek terlentang.. muntah, demam, sakit perut, cherry berry pun ada..
pakej lengkap lahh penyakit khususnya untuk bulan ramadhonn..

paling teruk hari pertama... tiba2 sakit perut, sebelum sahur dah muntah
segalanya isi perot semalam.. tak lalu sahur, tidur semula dan terus demam..
panassnya hingga ke petang.. maka suami lah amik alih hal nawfal..
dan uruskan pula bininya yang berselimut tebal akibat demam panasss..

tidur dan terus tidur.. sakit perut beberapa jam sekali nak cherry berry..
makan tak lalu, perut kosong.. dah makan muntah lagi.. apakahh??
masuk hari kedua kebah pun demam dah makan ubat le punye pasal..
tapi masih sakit perut hingga ke hari ini.. projek coklat raya dan hadiah
cabutan bertuah tergantung seketika.. insyallah esok akan sambung semula..
harini nampak macam dah ok je.. nak rehatttt puasssssssss puassss2...

Pesanan : tah ape saya makan.. nak salah makan ke? sian makanan
disalahkan.. ntahla.. yang penting.. bazar ramadhan mungkin punca kott..
hati2 yaaaaaaaaaaa!!.......... dah kene 2 kali.. sekian........




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

IbuNoey said...

akak ada gastrik x?IbuNoey baru-baru ni pun kena cam akak tau..

eMMe said...

Bert, akak la ni kalo gi BARAM/PARAM, akak beli 1 lauk je, kuieh mueh je.. cth: Martabak atau roti john..beli lauk mmg tak la.. tak confident.. takot tak sedap.. buat sakit hati je... better masak la, simple pun jadilah...Bert dah sihat ke? kesiannya... mmg perot kalo sensitif ni... tak leh makan sembarangan...

BERT said...

dlu pnh ade gstrik.. aah sakitnye perut cam kene gstrik..

mmg jenis perut tak tahan... kalau ada makanan yang tak berapa bersih memang cepat sakit perut.. dulu penah kene sampai demam takleh bangun.. skang kene lagi haiyya

Qhaifa Nur said...

perut tengah lapar Bert...makan pula macam-macam...takut jadi begitulah..
lama sakit tu..moga cepat sembuh...

Cik Nur™ said...

lepas ni hati2 beli mkanan dekat bazar ramadhan....

moga cepat sembuh ye kak....

- AZIE - said...

sy kena kali pertama bert...sian baby pun kena jgk..

Kakzakie said...

Kalau yg jenis alahan kena berhati-hati memang. Kakak hari itu beli nasi pattaya petang jam 5:30 tapi nak makan lepas terawih pukul 10:30 dah basi bayangkan..

Baik rehat dulu Bert bagi betul-betul sembuh dulu...

Kesuma Angsana said...

siannyer.. moga cepat baik yer !

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kena hati-hati dengan bazar ramadhan. Cari makanan yang bersih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...