Bukan Blog Kamu: WW # NAWFAL DISERBANKAN OMMANYA..

Wednesday, July 3

WW # NAWFAL DISERBANKAN OMMANYA..






Bila daddynya pegi keje, maknye buat keje lain..
buli si Nawfal.. niat di hati nak buat serban..
tapi dia nanges2 nak bukak ikatan tu..
nanges2 pun dapat jugak snap 2,3 yang ok sikit..

dia cukup tak suka letak ape2 kat kepalanya..
mesti dia rimas.. alangkan rambutnya dah panjang pun rimas..
nikan plak nak ikat serban camtu.. hilang rupa serban
macam pendekar atau nelayan plak dah hahahaa...

ni video dia gelak bahak2 dalam pukul 1,2 pagi..
hobi baru sebelum tido.. nak ajak bergurau dulu.. dah penat baru tido..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

duniafana said...

haha anak saya nama nawfal jgk

Qhaifa Nur said...

makin comel auntie nur tengok nawfal ni...

AiSyA LiEzA said...

comellllll :))

eMMe said...

Bert, akak tgk keek naufal, gayanya cam dah puas tido, hahaha.. tapi mmg beza kalo mama dia jaga, n taska jaga.. kalo taska jaga, senang je nak kasi twin tdo malam, hahaha...
naufal dah boleh duduk ke? naufal lom de gigi lagi kan.. tapi naufal anak yg baik.. merelakan dibuli ommanya, hehehehe.. sunuk kan.. ade kawan kat umah, takde la sensowang je...

Cik Nur™ said...

comel dak nopal ni..
geram nur tgk.. :)

shark said...

hahaha...
xtau nk pilih mn satu gambr yg kiut..
suma kiut jer..
pandai btuil naufal posing dpan camera..
kiut~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...