Bukan Blog Kamu: SMS - sape punyer ni aku rakam? padamuke haha

Thursday, January 6

SMS - sape punyer ni aku rakam? padamuke haha

Satu perbualan SMS yang sempat aku rakam

tapi tak pakai video 3gp la..

cume pakai perakam khas sajer…


mungkin anda akan menyampah

mungkin anda juga akan geli2

ataupon mungkin anda akan ketawa

atau juge anda akan cakap..

ek ele…mendentahnitahpapentah

PEREMPUAN

“hmm ni yang rase nak merajuk ni tak telepon2 lagi malam ni”


LELAKI

“manje abg takleh mrajuk sb abg sentiasa sayangkan ayang.

Ayang kene jaga abang tau. Abg nak tgk ayag hepi je ye. Jgn merajuk ye”


PEREMPUAN

“tadi pegi mane senyap jer”


LELAKI

“Abg takpegi main badminton malam ni sebab tak sehat.

Lagipon esok ader test tp abg tgh buat esaimen nih”


PEREMPUAN

“ohh yeke ingatkan main lagi malam ni..demam lagi ker”


LELAKI

“Sjuk je rase badan ni. Abg minum air kelapa ais semalam”


PEREMPUAN

“tgk tu. Minum sejuk lagi dah demam plak..

Makan ubat dilupa jangan

Ayg ganggu abg nak buat esaimen ker”


LELAKI

“bukan la mengganggu. Tapi ayg nak tengok abg Berjaya

Ke menara gading tak?


PEREMPUAN

“abg ni suke buat ayg glak guling2. Sakit sendi mendi ayg.

Batin tersiksa gelak dalam jiwa. Plissss laaa…

Ok ayg takkan ganggu abg buat masa ni. Salam muhibbah.

Tata”


LELAKI

“la tupon nak girang. Tidak syak lagi ayg salah sorang

Kanak2 riang yg abg cari selama ni”


PEREMPUAN

“kanak2? Sampai hati hina ayg kanak2. Tak pasan ker ayg

Dah tua kepot serta berlemak di seluruh badan?

Kamonlaaa.. ayg girang tande ayg gembira.

Ayg sendu tande ayang berduke”


LELAKI

“sendawa ke sendu?. Ayg jangan sedih2

Nanti sakit perut kian parah”


PEREMPUAN

“Di dalam sendu yang teramat. Ku lihat senja yang berlabuh.

Pastinya kesakitan perut yg teramat sangat telah hilang

Akibat girang…..”

(lagu madah berhelah yg diubah suai)


LELAKI

“haahahahaha madah sembelit.

Ayg yg steady.. cayalah”


PEREMPUAN

“baru dapat mesej ketawa dari abg.

Mesti abg gembira dgn lawak ayang kan?”


LELAKI

“Kadang2 ayg ni klakar gak ye.

Boleh pecah panggung tau”


PEREMPUAN

“ayg ni mmg pandai buat lawak buddo.

Abg jer tak sedar dengan kehadiran ayg”


LELAKI

“Puji diri ibarat bawak troli tesco naik lif

Ke tingkat 3 jer ghopenye”


PEREMPUAN

“hahaha ayg bukan puji diri tapi mengeji diri.

Macam tak kenal plak pangai ayang ni”


LELAKI

“ape2 pon abg ketawa tadi. Ayg buat lagu madah sembelit.

Tgu jap yer nak gelak lagi.. kuikuikuikui kuih”


PEREMPUAN

“taksangke abg sudi gelak lawak ayg.

Abg tu cukup susah nak gelak kalo ayg buat lawak buddo.

Mekaseh bang.. ayg terharu”


LELAKI

“ayg kene yakinkan abg. Kalo lawak tu memberi orang ketawa.

Kami sebagai juri perlu menghargainya”


PEREMPUAN

“kami?? Ramai ker baca msg ayg? Ni yg rase malu ni”


LELAKI

“tade ramai cume 3 org jer. Tahniah buat kami ketawa

Macam langsuir malam kahmis ni”


PEREMPUAN

“abg bagitau diorang ker?”


LELAKI

“lbih kurang gitula. Ok ayg jgn risau.

Segala profile ayg abg rahsiakan.

Ayg, abg nak sambung buat esaimen jap.

Ayg tido dulu k.

Abg syg ayg dunia akhirat.

Moga sorga utk kita ada disane. Insyallah.

Selamat malam ratu hatiku.

Ciuman sms mmuah…




Eeeeeeeee..

Mesej saper aku rakam nih hahaha

Hahahha…ntahpapentah




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

Nur Mudrikah said...

oh abg ayang..agaga..
kalo sy jd prempuan tu dah nanges dah sebab nmpak sgt lelaki tu nak kecoh2..huhu. siap bagitahu ramai2 lagi..hmm

TWEETY BERT said...

hahaha... tapi nasib baik dia tak bagitau sape gerangan perempuan tu pada kawan2 dia haha

forever love said...

xbaik sungguh laki tue..kecian awek die..haha

TWEETY BERT said...

hiii hii hiii... tule keciyan kan hahahahhaa... dari tadi dokk gelak jer bacer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...