Friday, January 14

Pengisytiharaan tarikh perkahwinan BERT ATIAH & AMIRUL KHAIRUDIN



Sudah masuk tahun 2011,

Masuk jugalah tahun kesembilan usia perkenalan kami…

segala macam soalan “bila nak kawen”

Terlalu banyak dah ni… rase nak muntah jawab soklan nih..


Maka dengan ini, saya ingin mengumumkan dengan rase sukasuki,

Sukecite-cite dan gumbiracitanya mengumumkan kepada semua

Para pembaca blog kengkawan dan rengrakan bahasawasanya

Saya akan melangsungkan perkahwinan insyaallah pada…..




gamba masa pertunangan 5/6/10

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V


Pada hari jumaat pada sekian tarikh…

Bersanding pada sekian tarikh…..

Serta bertandang pada sekian tarikh…..


Nape plak pade sekian tarikh?? Itu saya akan maklumkan kendian..

Ini kerana… saya masih menanti encik tunang saya

Habis belajar pada bulan 5 nanti…

Rase kejam plak kalo kawen masa beliau tengah

Nak menghabiskan dpli nye di upsi sinun….

Kihkihkihkih….


Ape yang penting, suatu masanya akan tiba juga atas keizinanNya..

Panjang jodoh kami maka sampailah jodoh kami nanti…

Sekian dimaklumkan oleh penyimpan mohor besar raja lawak…

Semoga dipermudahkan segala urusan perkahwinan saya…

Aminnn….


Siap kad kawen nanti saya pos laju2 kat rumah anda2 ye…

Tunggu nanti pengunguman rasmi yer..

Jangan dengar gosip2 liar mahupon jinak..

Keh keh keh keh…





5 comments:

My Little Diary said...

salam,

saya tunggu kad kawin nya... kat mana?? subang jaya ke? pasti saya sampai... hehehe

BERT said...

saya kawen nanti di n9 hehehehe.. nanti saya btau yer hhehe

tim_fs said...

insyaallah sis doakan ye..btw entry atiah sumer lawaks la..gelak sorang2 bace..pastu byk idea lak tu..kalau sis jenuh nak pikir ape..

Faralyana said...

waa...akk nak kawin da yer...jgn lupa jemput k..hehhe

BERT said...

kak tims... mekaseh kak hehehe

farah.. amboi dia dah kawen dulu nih hohoh...insyallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...