Bukan Blog Kamu: Alamak! saya jadi pembunuh.......... hmmm :(

Friday, January 14

Alamak! saya jadi pembunuh.......... hmmm :(

Tanpa dirancang tanpa di arah oleh sesiapa…

Maka beliau telah mati akibat gesekan serta sepakan maut

Yang telah ku berikan pada beliau…


Mahapkan daku..

Ko meraba2 dalam gelap… aku kegelian..

Setelah badanmu jatuh aku terus menyepakmu..

Lalu ko tercampak ke dinding… sehingga menyebabkan kematian

Yang sangat tragis..

Tak cukup dengan itu.. aku gesek kan beliau pada seswatu

Agar ko mati dengan lebih cepat…


Ko jerit meminta simpati.. aku tak pedulik!!

Ko telah menoda kakiku… ko geletek2 jiwaku..

Di saat aku lena di buai mimpi…

Ko memang kejam.. langsung tiada simpati dihatimu…

Kacola aku masa aku jaga… bengong!


Ooo ko ajak kawan yer..

Sahabat mu seolah2 datang ingin membantumu

Nasibnya malang.. aku terdengar derap kakinya terpijak plastic…

Dengan cahaya lampu empon bimbit gua cap Samsung..

Dengan pantas aku menyepakmu menggunakan enset itu juga..

Ko terpelanting ke lantai..


Kahkahkahkah macam tu la suara aku gelak

Di dalam hati dalam suasana gelap gelita itu…

Tapi badanmu kental.. ko masih hidup…

Lantas dengan rase kejam telah muncul dalam diri ini..

Maka aku dengan wajah yang berlagak

Aku terus memancarkan racun pada tubuh badanmu

Yang kecil molek itu…


Ko lari kesane kemari untuk menyelamatkan diri..

Terus aku ketawa geli hati dalam hati lagi…

Padan muke ko lipas hitam!!

Ko kaco aku lagi yer malam2…

Dekat 2 jam aku berjaga kerna bulu roma aku tegak berdiri..

Akibat terlalu seram dengan kejadian itu…


Maka waktu ini aku sangat mengantuk ko totak!!!

Pasal tak cukup tido n terpaksa jadi pembunuh di subuh hari…

Ko ni tak serik2!! Masih tak tau lagi yang aku ni kejam,..

Ko kecik ingat aku tak takut dengan ko??

Sorilaaaaaa!!!








Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

My Little Diary said...

salam

makkkk... takot lipas ler... kalau saya yg kena tu dah lama jerit mintak tolong..
'padahal jauh dari perut, padahal beso ngko dari lipas... 'kata mak ler.. huhu

TWEETY BERT said...

tau tape kak.. ni saya punya kisah pagi tadi.. bengang betul!!

Syafiq Rosli said...

fuh macam gengster ni..hehe

ainiayu said...

takut lipas???...KAHKAHKAHhhhh.....mende la bert...bdn je beso...bg la can lipas tu bermanje....kurang kasih syg tu....;p

TWEETY BERT said...

syafiq.. saya mmg ganas hohoh

kak ayu.. sya bukan penakot tapi pemalu dengan lipas hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...