Bukan Blog Kamu: Seronok kan bila jadi tokey....??

Monday, October 21

Seronok kan bila jadi tokey....??


jadi tokey besar memang la seronok... goyang kaki duit masuk hari2..
itu kalau cerita pasal  tokey besar.. untung besar... syarikat besar..
tapi bermula dari kecik... tokey kecik..  untung kecik.. syarikat kecik..

tokey kecik pun boleh untung besar walaupun syarikat kecik... kan?
janji kene rajin usaha dan tak boleh putus asa walau ape pun terjadi..

saya dapat gelaran baru... semenjak jual coklat handmade ni,
kawan-kawan yang berurusan atau jadi pelanggan saya panggil saya tokey..
tokey kecik aje.. saya la tokey... saya la kuli... so jadi la TOKLI...  haha..

semenjak jadi tokey ni... blog kecintaan ini pun agak sikit terabai...
setiap hari dan waktu saya bekerja... surirumah berniaga macam nilah kan..
nak cerita pun malas... paham kot ye? hehe... 

Bermula Oktober ni sampai la Disember nanti tokey akan sibuk...
biasalah cuti2  sekolah nak mula ni.. orang kawen.. orang tunang...
baby nak aqiqah.. sambut besday lagi... campur anniversary bagai..
ramai yang berminat nak tempah coklat... minat jugak?
meh pm tokey kat pesbuk.. hehe atau email chocobert84@gmail.com



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

10 2 ORANG KATA:

Nurulhuda Abdul Latip said...

Selamat Berjaya Tokey..:)

Qhaifa Nur said...

moga selalu dimurahkan rezeki buat Bert...sedapnya coklat

Kakzakie said...

Tokey kecik, sykt kecik tapi untung berlipat kali ganda sebab tak ada kuli utk dibayar gaji. Gaji kuli semua masuk poket sendiri mana tak untung banyak:)

are_lin@yu said...

alhamdulillah rezeki nawfal kan..semoga terus berjaya ya kak ;-)

Ummialyaanas said...

waaa..bestnye coklat...teringin nak amk kelas coklat jugak la mcm ni..

*salam kenal*

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

murah rezeki Tokli :)

cik violet said...

coklat tu nmpak gojes spt tuannye. hehe. selamat menjadi tokei besa kak :)

Cik Nur™ said...

Tokli pun okay..janji masyukkkk...
hehehehe

ceywie ku said...

wah, seronok tengok awak dah jumpa bisnes yang sesuai, dan berjaya kembangkan pulak tu. saya teringin nak berbisnes jugak, tapi tak start2 lagi. tahniah tokey. in sha Allah semoga bisnes awak terus berjaya. :-)

BERT said...

mekaceh semua.. aminnn hendaknyee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...