Bukan Blog Kamu: APABILA KOS HIDUP KITA MENINGKAT......KITA?

Friday, October 4

APABILA KOS HIDUP KITA MENINGKAT......KITA?


laporan audit negara? benci tau tak!!
tak marah kita bincang keh.. 

golongan marhaen semakin terhimpit dengan dunia pancaroba ini...
yang bekerja tetap mula mencari pendapatan sampingan...
untuk teruskan hidup... yang kaya tak apalah kan...

orang kapir kan ni??.. lagi bagus kepala otak dia kan? malu sungguh!

bila baca laporan audit negara yang menyakitkan hati tu...
alahai.... sesedap rasa je ko bazir2kan duit rakyat ye?
sentap hati mak neh ko bazir2 dengan benda tak berfaedah...
bila pembangkang bagi idea nak bantu rakyat dengan
pendidikan percuma... tol, minyak turun dan ape lagi ntah ko cakap ape...?


negara akan bankrup kan... yang ko bazir camni ape pulak..?
bayar kat kpop tu sampai 1.6juta tu ape cite.. dulu tak ngaku
kata ada badan swasta yang taja.. ni dah kantoi acaner pulak..
ok dah emo pulak dah... sabar bert..sabar... grrr....


bengang betul manusia yang suka bazir2kan duit neh...
duit kerajaan datangnya dari rakyat ye.. jangan tak tau pulak..
baik bagi kat orang yang memerlukan.. lagi banyak pekdah kan?

tak payah banyak cakap la bert..sekarang ni sama2 kita tanggung..
minyak naik... dan segala macamnya naik boleh naik minyak rasanya!
bebel2 pun tak guna..hidup mesti terus ye tak?... bukan ada penyelesaian pun
bebel2 kat sini... macam cakap dengan dinding je.. bebel pastu pantul balik..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

MizzTina said...

nk nanges tgk audit tu.. teruknya diorg kan.. makan duit rakyat mcm tu sekali..

Rai Ourkizuna said...

kelakar tengok komen komen penyokong mereka bila keluar laporan.. semua menggagau.. hehehe..

♥ ROS ♥ said...

Hmmmmm.. No komen kan.. Dh bg peluang free nak jugak berbayar.opssss... Lariiikkkk... 5tahun lg, ini kalilah..wakkakaa

piqa da bajitos said...

huhu
tu duit kite tu

Cik Nur™ said...

hadoii..nak pecah jantung baca audit tu...

geram.!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...