Bukan Blog Kamu: Isaac Nawfal - 11 Bulan

Wednesday, September 18

Isaac Nawfal - 11 Bulan






ayat yang sama tiap2 bulan 'cepatnya masa berlalu'... ok bosan dah..
dah bujang ini budak lelaki.. 15hb bulan depan masuk la setahun...
masa tu berlalu macam biasa kita je yang rasa sekejap sebab 
banyak aktiviti harian yang kita buat kan? kalau duduk terperap
dalam bilik 24jam mesti rasa masa tu apehal lama sangat dan bosan gile.. 

ni gambar2 raya bulan lepas kot.. hihi.. beraya di rumah kezen2 beliau..
masih belum berjalan.. suka berdiri dan meniti.. menonggeng lalu terkentut...
gigi pun tumbuh 6 batang.. 4 batang atas 2 batang bawah.. kuat menggigit..
dah mula mengurus sikit.. sebab aktif kesana kemari kesinun kesanan...
sangat suke dengan binatang... nanti nak bawak nopal pegi zoo ye?
ngantukla.. tade ape nak cite lagi.. tuje laye.. nak sambung tido jap zzz



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

Norhaizan hakim said...

Apa pasal tutup idung tu..ada yg buang angin ke?

Jemput ke rumah baru KZ.

Qhaifa Nur said...

tak lama lagi besday nawfal...
seronok ramai kawan..

Tihara said...

sedapnya nama dia kan :)

are_lin@yu said...

alahai cptnya xlma lg nk blh jln ;-)

Kesuma Angsana said...

rasa macam sekejap sgtlah !

Cik Nur™ said...

dah beso dah dia..lepas ni boleh dah lari2...

mesti mak dia tak larat nak ligan..hehe

eMMe said...

yg keek tu camner nak dpt ek Bert, nak letak video twin la...heeee~

Pn. Sheila said...

dah lama tak tengok issac dah besar yer.... hihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

comey aih nopal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...