Bukan Blog Kamu: VIDEO : Ketawa gedik Isaac Nawfal

Tuesday, April 23

VIDEO : Ketawa gedik Isaac Nawfal




Rasanya semenjak beliau muncul kat muka bumi ni beliau tak pernah 
dimunculkan di mana2 kaca internet  dalam bentuk video kot kan?..
selalunya digambarkan sahaja kan? hehe.. harini tak tak tau nak update ape...
bubuh video budak nila.. beliau mentertawakan kamera empon bimbit..

apadaaaa!


Apr 22, 2013 | tawa gedix by viniyamey on Keek.com

ada orang jadi badut depan dia tu pasal dia gelak camtu



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

Qhaifa Nur said...

puas tengok anak senyum Bert..
kita pun turut senyum...comel nawfal

Kakzakie said...

Kakak kena ulang 3 kali baru puas tengok. Geramlah kakak kalau dapat tengok macam ini macam dah ambik je...

Cik Nur™ said...

tomeinya dia.. :)
kalau agah2 lagi mesti gelak kuat lagi kan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...