Bukan Blog Kamu: ISAAC NAWFAL - 6 Bulan

Monday, April 15

ISAAC NAWFAL - 6 Bulan

Tahniah nopey kerana berjaya lagi menaiki carta 6 bulan harini..
selain daripada meniarap sambil terguling2 satu rumah beliau juga
sudah mula angkat2 ponggong untuk apa pun tak tau la..
mungkin nak belajar merangkak barangkali.. gigi beliau rasanya
sudah mula tumbuh kerana kadang2 bila beliau BF beliau akan
mengigit dan saya ada rasa kekerasan pada gusi beliau..

Beliau kini sangat suke menyembur2 kan air liurnya.. kata orang tua2..
keguguran la rambut ommanya bila anak dah mula menyembur2..
yake? ye kot.. hobi beliau juga ialah tersenyum sambil menjilirkan lidah
seperti gambar di atas.. tak tau la nape.. bajet kiut kot watcentu..

makan? ye memang beliau dah mula makan sejak 5 bulan lagi..
takut nak bagi tapi kesian pulak bila tengok beliau nak makan..
dah ramai kata bagi.. maka terpaksa la bagi.. bubur, nestum,
tepung beras.. coklat mak dia buat haha.. dan segala macam 
dia dah makan.. maka buangan dia pun ada segala macam hehe..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

13 2 ORANG KATA:

Masya said...

amboi dah pandai jelir lidah, ha'ah mmg pun gugur rambut saya dulu.. tp skrg pun gugur padahal anak dah tak main air liur...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

kalau gugur rambut, kena lah gi Yunnam HC :)
Sudah 6m ye Naufal

:: Mrs.Eady :: said...

comel arrr :)

Kakzakie said...

Ini jelir bukan sebarang jelir kan. Trend bebudak remaja sekarang kan kadang jelir itu yg Nawafal pun dah ikut trend hihi..

Kakak memang geram tengok Nawfal ni..

Qhaifa Nur said...

comel nawfal jelir lidah...
makin bijak sekarang...
habislah rambut mama...

LiNda said...

kejao je dah besor ye, siap ade hobi jelir2 lidah plak.hehehe..makin encem la dia :)

eMMe said...

Salam Bert! dah 6 bulan ek..tahniah.. atas perkembangan IN stakat ni, moga terus membesar dgn kuat , cergas, dan pintar, agar bondanye tersenyum riang...
yg bab menyembur tu dah same dgn twin.. rambut gugur pergh!! menyeramkan.. sesilap boleh botak mama dia ni.. sabar je la...

Rai Ourkizuna said...

kejap je da 6 bulan kan..rasa cam kejap sangat.. hehehe..

kemain lagi menjelir lidah ya..

My Little Diary said...

comel lah....huhu

Cik Nur™ said...

alololo...dah beso dah dia...
geram tgk..

are_lin@yu said...

wahh nawfal dh besar la..nti blh jln plk..hiih

Kesuma Angsana said...

amboi dah besar yer dier !~

ros_reeza said...

kenapa lidah tu sayang?.. comel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...