Bukan Blog Kamu: Dah tua pun mesti sambut besday ye?

Friday, April 5

Dah tua pun mesti sambut besday ye?

lambat update... takpe kiranya entry berbasa basi ni ya..
takde ke mana pun 25 mac senin tu.. cuma ke ipoh je..
malam 24 mac tu jenjalan kat lumut.. saje nak teringat memori lama
jenjalan kat sana dolu2.. sambil2 tu tengok ekspo..
jalan-jalan jadi besday gurl cam bebudak her her!

siang senin tu ke ipoh.. selesaikan beberapa urusan..
pastu nak makan sedap dan menepati selera
kami makan nasik arab di Hadramaot Paradise.. tiap2 bulan mesti 
datang sini makan nasi arab.. saya pun dah mula ketageh!
sangat sedap hokey nasi arab ni...sampaikan orang arab 
tu pun dah kenal kami.. tiap kali datang kami makan,
dia tolong pegangkan nawfal.. suka sangat dia dengan nawfal..


terima kasih buat daddy nawfal dengan hadiah yang diberi..
meskipun terlewat sikit akibat kealpaan takpe maaf diterima..
terima kasih dengan nyanyian dan gitar yang dimainkan pakai ipad..
pakai ipad pun boleh la.. bunyi nya pun sejibik cam gitar betul..
pasal gitar betulnya tersimpan rapi malas nak pegi ambik..

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

Kesuma Angsana said...

sambut besday mesti hehehe

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

suwitnya ada orang mainkan gitar ..

eMMe said...

sekali lagi hepi belated busday..
wah! syok n romatik la gitu...
hehehe..
moga bert n famili sentiasa bahagia dan dirahmati Allah swt.

Cho Zila said...

mestiler dah berumurker idak yang penting nak sambut gak.. tapi akak dah lama tak sambut.. teringin gak tahunni harap dapatler...

maria firdz said...

smbut.. mesti .. paling kurg wish pun jadilah... :)

Kakzakie said...

Siapa tak suka dapat pegang Nawfal. Kalau kakak pun sanggup jadi tukang dukung dapat gomol pipi montel dia:)

Happy belated birthday dari kakak..

Cik Nur™ said...

wahhh..makanan arab tu buat nur terliur...

apapun HBB akak.. :)

ct kektus said...

lambat tak pe kan. janji ada kak. hehhee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...