Bukan Blog Kamu: SUAMI ISTERI DISARAN GADUH SEMNGGU SEKALI

Friday, April 26

SUAMI ISTERI DISARAN GADUH SEMNGGU SEKALI


YEKE???????

** Tak suka gaduh.. suka suasana harmoni 
dan romantik bersama suami selalu **





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

Rai Ourkizuna said...

gaduh bukan semestinya kena masam muka kot.. akak selalu je gaduh ngan husband.. pasal sapa kena mandikan anak pun gaduh gak..bila masing2 malas..tak pun gaduh sapa kena basuh pinggan.. haha..gaduh gaduh manja :P

anyway..akak setuju..gaduh bukan semestinya benda yg tak elok. ada masa pergaduhan tu buatkan kita lebih kenal dgn pasangan. ada masa kita discover benda baru pasal pasangan. tapi gaduh secara berhemah la..dan yg pasti jangan cari gaduh dgn buat hubungan dgn pihak ke tiga empat atau lima. hihi..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

gaduh tu kira macam bertengkar pendapat selalu nya berakhir dgn sesi pujuk memujuk tu yg wat tmbh rapat :)

Qhaifa Nur said...

akak gaduh dgn hubby hari2 kot, hot kejap bila tengok bilik anak2 bersepah...apalagi datang angin satu badan he..he..

mana tak merapatkan hubungan, asal gaduh mesti beri hadiah atau pujuk manja yup BERT...

Kakzakie said...

Kakak dah lama kahwin dan dah tua macam dah tak gaduh lagilah Bert. Nak gaduh apa? Anak-anak pun dah besar. Kalau kakak tunjuk abang ni mesti dia gelihati..


cik chinta said...

jgn naik tgn kaki dah

d-Ya said...

bila lepas gado akan rasa lebih romantik..hik3~ gado2 pn yg manja2 je.x de la smpai angkat tangan or herdik..kalo cmtu sy pn takot..haha

Cik Nur™ said...

mgkin gaduh2 manja kot.....
gaduh benda serius tak mo laa...

eMMe said...

takleh kalo tak gadoh!
hahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...