Bukan Blog Kamu: Hari ni saya balik mengundi.. Anda bila lagi?

Thursday, April 25

Hari ni saya balik mengundi.. Anda bila lagi?


Tengah malam tadi saya sampai di puncak alam cik asven hantar...
balik semula dia ke perak.. harini beliau ada sukan bola sepak peringkat 
negeri sampai ahad ni di tanjung malim sebagai ketua jurulatih pasukan
 bola sepak wakil daerah sekolah beliau... moga daddy berjaya ya!

Harini saya pun akan pulang ke tempat asal saya dibatu kikir n.sembilan
sehingga hari mengundi nanti... yang ralat sikit tak dapat nak sambut 
enibeseri yang ke 2 tahun sesame 30 april ni... isk isk isk balik nanti lah!

Tempat saya ... penyanyi Aishah akan berlawan dengan Isa Samad..
agak2 sape saya nak undi? kehkehkeh.. baik saya pilih artis dia glamer... opss!
Jom Ubah... ABU... ABCD... herherher terkempen plak.. 
ok selamat mengundi.. jalankan tanggungjawab anda sebagai rakyat ya!



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

13 2 ORANG KATA:

Kakzakie said...

Aishah bukan artis lagi tapi keperibadiannya sudah terserlah akan kebaikannya...

Cari yg terbaik Bert!!

Emma said...

selamat mengundi =D

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

lama nya balik kg :)
selamat mengundi !

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

lama nya balik kg :)
selamat mengundi !

Cik Sara said...

Wahhh...awal!
Selamat mengundi!!

SarahSyafiq said...

awalnya balik kg.semangat nm nya ni.hehe

Nisah Idham said...

akak balik jugak. jumaat depan.
kat ipoh. en, asben kat manjung :)

Qhaifa Nur said...

balik untuk mengundi sambil tu dapat jenguh famili juga...

Kakizan Omar said...

Selamat Ngundi.. akak dekat jer.. :D

cikpingu said...

nk blk mngundi gak

Rai Ourkizuna said...

semangatt.. seminggu lagi kan.. hehehe.. apa pun. selamat mengundi..

ABCD!

Cik Nur™ said...

Nur tak balik mana2..mmg mengundi sini.. :)

Aziela said...

Batu Kikir ko...? Heheheh..kalaupun bukan artis di situ, akak dah lamo nyampah kek Isa Samad tu. Tu sobab kali nie dia lari dari Bagan Pinang. Orang nyampah! Oh, akak pulak DUN Bagan Pinang. Hati2..Isa Samad tu 'licik'
Oppss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...