Bukan Blog Kamu: Jalan-jalan di Mydin Ipoh

Friday, June 1

Jalan-jalan di Mydin Ipoh

pernah satu ketika saya membuat entry tentang mydin ipoh 
telah dibuka secara rasminya pada 18 Mei yang lalu...
maka sebagai suppoter kami pun terjah la juga di mana kami sesat
dulu barang setengah jam dan akhirnya jumpa juga bangunannya..

kami pergi pada sebelah malamnya.. memang nyata sangat besar..
saya pernah pergi mydin di mitc melaka pun besar jugak..
di mydin subang jaya pun memang la besar.. dan nyatalah di mana
mydin ipoh ini lagi sangat besarrrrr katanya paling besar di Malaysia...

hanya gambar di luar sahaja.. nak ambik gambar dalam bangunan 
ada rasa segan pulak.. memang ramai je orang bergambar dalam mydin tu..
kami dok gelak2 je kat orang yang bergambar2 tu hehe.. sendiri segan..
padahal hati meronta2 sebab hajatnya nak masuk dalam blog hehe..

banyak lagi kedai yang masih belum dibuka.. sesape nak berniaga bagus ni..
nampak macam banyak kedai kosong.. tapi tak taula bertuan ke tidak..
yang pasti besarnya mydin ni tak abih pon jalan.. lagian kaki pon 
dah lenguh2 sebab satu pasaraya mydin kita pusing..
dah bukak pusat bowling dan pusat karoke hiburan keluarga
lagi lah ramai orang datang nanti gamaknya...

masa kami sampai jam 9 lebih malam.. cukup penuh parkingnya..
kat bahagian kaunter pembayaran cukup ramai orang beratur..
semua mall rasanya lengang.. oh kesiannnn....

ape yang saya peratikan.. takde la semua barang mydin ni murah..
ada je harga standard.. dan ada juga harganya lebih mahal dari mall lain..
maka bijak membeli menang la memakai.. pandai2 la memilih ye.. :))


setelah penat dan hampir tutup.. kami pun pulang..
saya dah kepenatan sangat2.. sampai kereta terus duduk..
siyan cik abbey punggah barang sorang2 masuk dalam kereta..
boleh bagi alasan.. "mak buyung penat la bangggg" kehkehkeh..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

eMMe said...

aiyooo..maunye tak penat...Pasaraya BESAR tu bukan Kecil, hehehe... jenuh la jalan dlm Mydin BESAR tu..akak gi Jusco ari tu pun dah sakit kaki lenguh kaki...mmg tak berdaya, baru 3 bulan lebih Bert, camner...

dah beli barang bb sesikit?

Saya Disini said...

xpenh p

Wanieys said...

kt alor star pn dh buka mydin tp wani xp lg pun hikhik

LiNda said...

ala..mase linda nak abis study mydin tu baru nak bina. So smpai sekarang x merasa la pegi lagi, sebab bukan senang nak gi ipoh tu balik. hehe

Adylia Qarissa said...

dengar cite mydin kat kota bharu akan bila penhujung tahun nie dan yang paling terbesar..kita tunggu je nanti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...