Bukan Blog Kamu: WW # Pertandingan bola menang hamper je?

Wednesday, June 6

WW # Pertandingan bola menang hamper je?

berlatih sebelum bertanding .. mana belaiau?

acara selingan  - acara timbang bola

adik bongsunya turut menimbang bola

adik yang no 6 juga masuk acara timbang bola..

johan acara timbang bola.. tahniah..

tenpat ketiga acara timbang bola...

tempat kedua acara timbang bola...
ke 4 dan kelima ntah sape takde ambik gambar.. hehe

habuan di tengah jalan.. jadi la kan,,, :))

mak buyung juga turut menyibuk jadi penonton pertandingan bola ini..


pertandingan bola ini dianjurkan oleh Jabatan Agama Islam
setiap negeri bertempat di UM pada bulan 3 yang lalu..
cukup banyak kumpulan yang masuk bertanding...
dan cik asven wakil daripada JAIP nampaknya telah kalah..
tapi mereka 3 beradik masuk acara selingan dan menang.. 
jadilah.. takdela pulang dengan tangan kosong..


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

My Little Diary said...

hehehee...ok lah tu menang hamper..

Masz Sidek said...

nasib baik ada menang jugak... kalau tak pulang dgn tangan kosong jer... hihihihi... ;)

ariana said...

Sempat lg gi tgk ye..eloklh beri sokongan kan..

Cik Nur said...

dari abang sampai ke adik bongsu menang timbang bola..! rezeki baby tu... :)

eMMe said...

hamper pun hamper la Bert! suke gak dpt hamper, leh dpt makan mcm2, heee~ banyak lak tu dapat...hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...