Bukan Blog Kamu: Kini tinggal kenangan... tata 2009

Thursday, December 31

Kini tinggal kenangan... tata 2009

Tamat juga tahun 2009.. taktaula bile masuk 2010 ni hati rasa berdebar2 jer.. dah takleh jadik budak2 lagi huhu.. aku suke umo 25 ke bwh jer hihi.. kat sini aku nak expose kan kenangan aku yg ckuppppppppp berharga seepanjang tahun 2009 ni.. yeahh. aku bergelar seorg cekgu..
~aku di kolam yg baru renovate~
~ esembli yg terakhir di skola~
~ari las di skola sebelum raya~
~lawatan ker pwtc wktu bukfer~

~ kenangan di SBPI Jempol waktu MTAQ peringkat negeri~

~skula aku yg dilanda H1N1~

~festaim g dewan makan jalan kaki~
~majlis perpisahan ustaz farouk, aku dok blakang jer ngan faizah men menatang tu~
~gotong royong lam bilik guru~

~kenangan aku buat pattaim bulan pose haha jual nasik goreng n koktel~
~ni yg tak leh bla ni.. meja aku yg warna warni hahahahaha... buku2 smua letak lam gobok jer atas meje hiasan n adiah budak2 jer... sonok dok di meje yg kaleful haha jgn jeles dong~
Ok tu jer utk arini kenangan sepanjang tahun.. aku byk lagi gamba n stori sepanjang tahun 2009 ni.. nanti nak hapdet la sket2.. smntara lom keje ni bleh la buang masa kat sini jap hehehe..ok bedah.. makcik permisi dulu.. btw, selamat tahun baru 2010.. ahlan wasahlan... semoga tahun yg mendatang ada peluang n perubahan yg terjadi lam idop aku... aminnnnnn...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...