Bukan Blog Kamu: Kezen's Wik Patfai @ Melaka

Saturday, December 26

Kezen's Wik Patfai @ Melaka

Akhirnya malam pn tiba jua.. spt yg dijanjikan.. aku bwk diorg ni g mkan tmyam paling sedap kat mlaka.. hrganya taklah murah pon.. n takla mahal berantu.. retoran ni penah masuk tb dlam rancngan gelem tu.. aper yer.. hmm haaa baru ingt, jalan2 carik mkan.. kbtulan abg aku ada masa tu aderla jadik bekgron pada maria tunku sabri tuh.. tah aku pon tak tgk.. dgr abg aku cterla.. mmg mabeles.. nama restoren ni, TOMYAM KLASIK.. kalo org mlaka musti tau.. huhu.. rndunyer nak mkan lagi..




Sementara tgu mkanan smpai kitorg pon mnggayatkan diri la kan.. ahaha dala penat, sebbaek ada tmpat mkan yg dudok ala2 jepon neh.. huhu mmg selesa la nk berlunjur bgai kan.. dapat gak rehat puas2...
~kerabu mangge~

~nasik opklosla kan~

~daging masak merah~

~ ni la tomyam klasik tu.. kale putih tau.. tapi sedap gilowww.. x cukup woo~


nasik tambah 2 kali memandangkan siang tu tak mkan nasik kan.. tmbah la lauk sket telur dadar... mmg sedap mkan sini.. dtg la weh.. x rugi woo.. haha
~fuhh tersandar beb!~



lepas mkan pon kitorg bergmba sakan lagi.. senanyer nk tgu mkanan tu trun .. n lagik satu pas mkan ni kitorg nk tgk cter avatar... utk mmbuang masa lapang haaaa ni la ektibitinya.. dun try diz at home hahha.. bakal kene sepak jap g ah..



lepas bayar aper sumer.. kiotrg pon mencabut lari diri memasing memandangkan dah rmai plak yg ngusha kitorg darik tadi menyenap jer kejenyer hahaha.. cabottttttttt...


tgk kat mbo jer.. ni kat melaka mall ker aper ntah camtu la yg dekat ngan air keroh tu depan jj lame.. memandangkan ni jer yg dekat ngan umah acik.. stat cter 1045mlm.. abih lam satu lebih... waaaaa nsb baik aku suh acik bwk simut ngan sweta.. huhu bapak sjuk.. cter dia besh la jugak tapi tme klimks jer la.. mule2 tu busan n x amik port pon.. dah abih tu.. balik la tdo disulami dengan dengkuran yg syahdu huhuh:sleep:




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...