Bukan Blog Kamu: Kezen's Wik Patto @ Melaka

Saturday, December 26

Kezen's Wik Patto @ Melaka

Ha ni kat sembonia lam MP tu.. hampir2 nak beli dah.. beg ngan kasut kat sini.. alih2 juai pn memblahkan diri beliau utk usha tmpat lain plak.. ahhaa sian budak yg layan tu bengang tahap dewa gaban... dah pnt layan alih2 tak jadi beli.. aku smpan tenaga ngan kaklong dok jer smbil snap2 hehe..

Wahhhh nak gak menerai kan kasut2 mahal kat sini... nak beli?? idak lew mampu teman.. eden toraii yo hahhaa...:devilishgrin:



tgk la juai... fenin nak pilih yang mana satu.. adat la pompan kan.. mesti nak sebey2 dulu.. dah puas ati baru bli.. juai ni takla cerewet sngt.. tapi kalo aku yg beli, seratus kedai aku sebey dulu baru aku beli hihih.. mmg lama kalo nak pilih2..


hah! wktu ni kasut ngan beg tak beli lagi.. tapi set cucian n wangian set white musk dapat beli.. hasil drpda pomosyen aku.. sebbaek sale, dpat losyen, mnyak wngi, sabun buku, sabun gel, scrub ada lam 2 ratus bape blas hengget tah.. waaa mmg berbaloi2.. aku pomot jer.. beli nyer idakk..

ni? tumpang amik gambar jer.. tak pnh jmpa kedai kasut yang ada kete antik kat tengah3... wawawa... kaya giler owner kedai ni.. arus ku amik cntoh beliau hehhe..:blush:




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...