Bukan Blog Kamu: Kezen's Wik Patfo @ Melaka

Saturday, December 26

Kezen's Wik Patfo @ Melaka


kendian kitorg grak ker tesco melaka plak.. hehhe.. si kaklong nak bli baju.. katernyer nak jadi pengapt la mggu ni... so tman kaklong plak carik baju... singgah pes lady plak.. bayk baju cantik kat sini.. salah satunye yg bwh aku pegang ni... mmg cantik.. tapi kain nyer panas sket la.. so x nak la bli hehe.. hrganye pon muwah lam 89.90 jo... aku ni kalo nak bli baju kalo ader pape fansen ker.. ha bru aku bli. sajer2 bli mmg maleh.. tak tau pesal.. aku lagik suker abih kat bnda lain kot..



penat leskali.. lamer btol kaklong carik baju.. yerla nak carik lagi.. nak piting lagi kan.. dala tade tmpat dudok aku nyangkung jer ... haha buwok pngai depan cemin plak tu hihii
ni dah kua dari pesledi.. g kdai dpan plak namanya De'Alfa.. cantik btl baju kat sini.. kalo x sale mmg mahal berantu.. dah sale tu ok la sket kan senah.. aku penat duduk sajo la yo..
Dikala busan tu memasing bergayut la smntara tgu kaklong bli baju tu.. akhrnya dpat jugak... cantik kaler putih.. luper nak snap plak sbgai bukti pembelian hahah




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...