Bukan Blog Kamu: Kezen's Wik Patwan @ Melaka

Saturday, December 26

Kezen's Wik Patwan @ Melaka

~aku, kaklong, (depan) nor (tdg itam) n juai~

Tak la hujung mnggu pon hehe.. sebab kalo jenjalan ujung mnggu musti sesak bangat kan.. tamau la kita jlaan2 selasa ngan rabu lpas.. lokasi kat melaka jer sbb dekat.. dlam sejam suku camtu ikot jlan dalam.. kalo ikot jalan tmpin tu mau 2 jam baru smpai mlaka.. x men haiwey2 pon.. redah ikot utan belantara... ktorg ni kezen pling rpat dari kicik2 agi.. so ni pestaim la kua sesame.. sblum ni tak pnh.. kalo nk jmpa tme ada mjlis ker.. tme raya ker.. ha baru dpat jmpa.. yerla memasing bz yg amat.. kbtulan kiorg cuti.. memandangkan lagi 2 bulan juai nak kawen, so kitorg teman la dia carik brg kawen untuk dia.. ci nor pon join la kali.. memndangkan aku pnh dok mlaka setaun gtu kene la jadik dreba plncong utk diorg..



Dah smpai lam tghri, pot ptma kitorg g kast sini ha.. isi perot kat pukod MP.. memula nak g JJ yg meletop tu.. tapi wktu ni tutup lagi.. so trus grak ke MP la gmaknyer.. memandangkan dah sarapan pg tadi takla lapar sngt kan.. so mkan kebab jer dulu.. menu2 kat pukod ni tak baper besh jer.. dahla mahal.. mkannx menarik lngsung.. nmpk kebab ni pon muleh la.. rasa?? bse2 jer.. sedap lagik kebab psar mlam kot kui kui kui kui:ahaha:




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...