Bukan Blog Kamu: Kezen's Wik AKHIR hahaa @ Melaka

Monday, December 28

Kezen's Wik AKHIR hahaa @ Melaka

epi besdey tuyu kaklong.. umo sebaya ngan aku.. pangai pon giler2 ngan aku.. mmg kamceng sjak dulu huhu.. kitorg siap wat seprais lagi kat dia. aku suh nor bwk kaklong g tmpat lain.. aku ngan juai g tmpat lain.. alsan cari brg.. padahal aku g bli kek.. masa ni dah mlam.. kitorg tak bl;ek lagi.. singgah tesco melaka jap..lokasi kat kfc jer snang kan... kitorg oder dulu kfc amik baket punyer kan patu dgn kek ni skali... smpai jer kaklong.. trkjut dia ader kek ats meja haha trus kitorg nyanyi lagu.. kt ctu bsing.. so masa nyanyi2 tu takla org dgr sngt kan heheh..
~cekelet bluberi.. mabelesss!~

~ayam kfc yg dah tak sedap mcm dulu~




ok.. kita berakhir di kfc nampaknyer.. pas abih mkan.. dalam 8.30mlam camttu, kitorg pon bertolak balik ke n9..dalam kul sepuh baru smpai batu kikir.. so slamat la sudah perjalanan selama 2 aritu.. bulan 2 ni juai pon nak kawen.. pastu turn saper plak yerh huhu..

kitorg dah plan kezen's wik seken sizen plak.. shutingnyer sekitar 2011 mungkin.. haha sebab barangkali sumer dah bersuami n myb anak sorg kan :inlove:hahaha.. lokasi blum rancang lagi.. syaratnyer mesti dah bersuami n x kisah la ader anak atau tak.. cukup syarat, sumer amik cuti n kita bercuti lagi.... yeahhhhhhhhhhhh... :scream:x sabarnyerrrr hahaha...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...