Bukan Blog Kamu: Kezen's Wik Patseblas @ Melaka

Monday, December 28

Kezen's Wik Patseblas @ Melaka

aku nak repotttttttttttttttt... hahhaa itula yg aku jerit.. ada tragedi mengong sket masa aku naik beca ni.. aku ngan juai tumpang jer amik gamba... pastu kene caj la sengget.. x kisah la kan.. tapi masa nak trun tu aku terhegeh2 nak trun.. pakcik tu nak bla.. aku gurau2 ngan pakcik tu.. dia boleh layan kitorg cam anjeng jer eeee.. tah aper tah dia ckap.. tp mmg kasar la.. aku dgr tak dgr jer.. masa aku nak trun dari beca tu dia boleh kayuh plak beskal tuh.. nak tersungkur aku.. mmg siyot sket pakcik ni... aku saun balik.. kurg aja punya org tua.. hahaa ambik sebjik.. eee.. kalo la aku jatuh, mmg aku saman pakcik tuh.. aku nak buang dia keja hahaha... mngamuk2 aku dgn juai.. siap plan nak bkar jer beca2 kat mlka tuh hahaha giler kejam..

aku tak tau pesal.. org yg bwk beca ni mmg kurg aja la.. dala sblum tu.. kitorg usha2 jer beca2 tu.. ader la sorg mamat yg bwk bca ni saun kitorg..tnya nak naik beca ker? memula sngeh jer.. patu ckap nak.. dia bleh marah?????????????????? sengal bin songot... aku saun balik.. "kalo nak memarah baik tak payah, ckap elok2 takleh ker?" haaaa diammmm sumer... padan muka... jgn carik psal dgn aku.. aku ni mmg antubebel hahahahahahhahahha...

so kesimpulannyer.. mmg pembawak beca ni macam tuttttttttttttttt.. haaaa kang aku repot kang ko susa gak carik mkan... macam bagusss!!! aku ckup hangen btol kalo tak reti layang pelanggan... huhu very sensitf.. kalo nak cter bab layan melayan ni.. dah baper kali aku mrah n kensel beli kalo penjual x reti layan plnggan.. terutama melayu... tu psal bsnes tak maju.. aku lagi suke bli ngan cina.. lagi puas ati.. x kisah la mahal pon haha,. padan muke!!


~nk hilang tensen bli la cencaluk ni.. bapakk beshh~

ok jum balik gang.. sakit ati pon sakit ati gak.. jum balik hahahaa.. smpat lagi amik gmba depan menara taming sari.. tapi aku tak naik... ramai giler org.. x kose nak bato.. lenkali jerla.. lagipon aku dah penah naik dah..tu pasal tak eran.. rege sepoh hengget jer yerh..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

tima true.warna said...

haha.. mmg la maktam. kwn tima pon komplen psl kne saun tuh. tp tima rse, diorg kan org mlk.. mmg ckp bunyi cam kasar.. sbb tu ble maktam saun balik, diorg trdiam. org mlk nih pelik skit. kalo die ckp kaso mo kito, eh2, suko kemain. cube kalo kte yg kasau2, hah. terdiam. siap leh kecik ati lg. gitu la gamaknye..

TWEETY BERT said...

saba jerlakan.. hakikatnye rorg mlaka ni mmg kasar.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...