Bukan Blog Kamu: Kezen's Wik Patteri @ Melaka

Saturday, December 26

Kezen's Wik Patteri @ Melaka

Dah penat jalan kat MP, kitorg kua paking la.. g paking kat depan plak.. masa ni kitorg dlam dataran pahalwan mall tu.. bahagian atas.. haaaaaaaaaaaaa baru ader sale.. lam paksen kat mp tu taklah sale mana pon... nympah.. eeee bek soppen kat kl.. lagik byk cois.. ehhhe
Aku ngah pomot beg kat juai.. bekenan aku beg kale putih merun tuh.. cantek bangat kan.. yg dia plak bkenan yg etam tu.. aku tgh ckap ngan juai, kalo nak buat antran carikla brg yg lain sket n jarang nmpak.. baru la cntik.. jgn ambik yg bese2 jer... kalo nak bese jer.. baik carik pasar mlam kan x gtuew?? las juai pon stuju ngan pndpt aku.. disokong plak dgn nor ngan kaklong.. hehhe kuat gak pengaruh ni.. giler sale ni.. hrga beg tu lam 2rat lebh.. afta dpat diskaun jadik murah.. tah baper tak ingat plak.. x smpai seratus kalo x silap..


ha yg ni juai tnya kitorg plak.. die bknan plak yg coklat tuh.. cantik.. aku pon suker gak.. tp aku ckap tu pon bese jer.. psar mlm besepah ahahha.. jahat aku..

yg ni tah aper lagi dibebel2 ngan juai.. aku plak x stuju hahha.. buat muker selenga jer.. kaklong dah penat hahhaa... puas jalan x tahan dahh penat banget..

Dah dpat beg try kasot plak.. hahaha.. kitorg penat dah tme ni.. wat2 muka haha.. nak soppen x mnat plak.. duit pon tak bape nak ada haha.. tgk jerla kan..
smntara tgu juai carik kasut lepak2 japla amik gmbar.. pntang plak jmpa cermin.. eleh peten2 dak2 skang amik gmba kat cermin. dah busan dah cara ni cara lama.. tapi tape buat jerla..


akhirnya beli jugakkkkkkkkkkkkkkkkk... wakakkakka.... aku wat muker toyer jer haha.. saje3 jer blakon.. akak salesgul tu glak jer kitorg amik gmba ni... hahha. cam2 gaya gtu..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...