Bukan Blog Kamu: RAWATAN JERAGAT / PIGMENTASI PALING BERKESAN

Thursday, August 6

RAWATAN JERAGAT / PIGMENTASI PALING BERKESAN



Awak ada pigmentasi ke? atau kata lainnya jeragat??
jangan ternak jeragat ni.. dan jangan biarkan ia
membiak dengan banyak nanti susah nak hilang..
kalau nak hilangkan kene guna rawatan laser..
kos rawatan laser untuk jeragat lebih RM500 tau..



sekarang ada pilihan.. guna aje Serum Dr Norman..
istimewa sangat serum yang kaya dengan vitamin C
dan vitamin E ni merupakan hasil kajian terperinci
dan inspirasi oleh Dr Norman sendiri.. Dr Norman
ialah Doktor Perubatan Am, Pakar dalam bidang 
Perubatan Estetik, Anti Penuaan dan Regeneratif..


ok sambung balik.. kalau anda ada masalah jeragat
dan nak cuba hilangkannya apa kata anda cuba
guna serum ni.. ada tapi.. kalau mild jeragat ok la
kalau jeragat yang dah tebal mungkin susah nak hilang..
ok tengok testimoni kakak2 yang dah guna serum ni.
nampak sudah perubahan jeragat pada mereka kan...




Nak cuba? mana tau boleh bantu masalah jeragat tu..
ada pape nak tanya boleh carik saya okeh..
0168880684 (atiah) whatsapp je ye.. call2 memang 


takkan angkat.. hehe.. jangan mareee...

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...