Bukan Blog Kamu: MISTERI LAYAN LAGU LAMA JAM 3 PAGI

Wednesday, August 26

MISTERI LAYAN LAGU LAMA JAM 3 PAGI




tajuk entry yang sangat berterus terang...
kalau tak baca cerita pun tau dah ape nak cerita...
jarang2 buat ni haha.. ni karang blog ni pun dah
3.30 pagi ni ha.. ehh tak tido ke?

ada keje penaipan sikit nak buat guna komputer..
kebetulan anakanda si nopal ni takleh tido
sama cam mak dia dah tido awal tadi patu terjaga..
udahh skang takleh tido dan membiarkan cik laki
dan anak gadisnya si nafisa tidur berdengkuran...

ada keje nak buat.. sambil taip2 guna WORD yang 
dah jarang guna tu kita pasang la lagu.. koleksi 
lagu mp3 dalam laptop cik laki ni.. ada pulak satu
folder yang gua simpan dulu.. korek2 tengok
eh ni lagu koleksi kita ni ha... select all play la..

alaa.. ni yang tak suka dengar lagu lama sambil 
buat kerja ni.. mula la nak imbas trobek 
bila dengar lagu tu.. teringat zaman2 sekolah..
bila dengar lagu ni.. teringat zaman2 kawan kat uitm..
dengar lagu lain teringat zaman2 belajar kat kolej..

nak rare sikit bukan dengar lagu lame melayu 
yang biasa dengar tu.. tapi dengar lagu omputeh
di zaman2 kegemilangan diorang dulu yang skang
ni tah ade lagi ke tidak tak tau la haih...

tapi kalau dengar lagu melayu lama zaman 80an 
atau 90an plak teringat kekasih hati yang tengah
berdengkuran pulak tu.. ni yang maleh nak layan ni..
ghindduu hahah.. *tetibe* pekene nak rindu satu umah?

ok tuje nak cerita.. dengar lagu lama..
rindu kat kawan lama.. imbas banyak kenangan
lama.. esok nak pm sorang2 la diorang dalam pesbuk
tu ha.. ade je diorang ni.. tapi takdan nak berburak..

Ok keje pun dah siap.. marilah meniduri..
selamat malam dan selamat pagi dunia..

hihihi..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...