Bukan Blog Kamu: CARA TERBAIK ATASI MASALAH JERAWAT

Monday, August 3

CARA TERBAIK ATASI MASALAH JERAWAT




Pertanyaan paling banyak yang selalu saya dapat
ialah masalah jerawat.. bila ada jerawat memang
agak mengganggu kejelitaan dan kekacakkan wajah kan?
boleh menyebabkan kurang keyakinan diri...


Nak buat rawatan laser kosnya cecah ribuan ringgit..
nak buat acne treatment pun cecah ratusan ringgit..
jadi sekarang ni ada pilihan baru... gunakan SERUM..
serum ni bukan krim atau ubat jerawat pulak ya..

Produk terbaru dari Dr Norman.. 
NANO-E DAILY SERUM GEL


Nak tau? Serum ni tersangat istimewa sebab
ia terhasil dari inspirasi dan kajian terperinci
oleh Dr Norman sendiri.. bukan cedok produk
luar dan brandingkan semula.. bukan yaa..
serum ni kaya dengan vitamin C dan vitamin E yang 
sangat bagus untuk kesihatan dan kecantikan kulit..

Saya selaku pengguna sudah jatuh cinta dengan
serum ni.. ia telah membuatkan kulit wajah saya
semakin sihat cantik dan berseri.. bukan puji diri
ya tapi puji diri la hahaha.. ok memain plak..
ni muka saya sendiri sebelum selepas guna serum


Salah satu fungsi serum ni mampu mengecutkan
jerawat dan mengurangkan juga parut jerawat..
ok tengok gambar bawah ni.. jerawat itu milik
suami saya sendiri.. tetibe je datang tanpa diundang..
apelagikk.. saya halau la jerawat tu dengan kejamm..

saya sapu je secoet je kat atas jerawat tu..
dan dalam masa 2,3 jam saya tinjau balik jerawat tu
dah mula mengecutkan diri.. haha tau takutt!!
dan esoknya saya halau lagi sekali.. maka pergilah
jerawat tu tanpa dapat dikesan lagi seperti gambar
selepas tu.. ni kisah benar ya.. bukan kisah tak benar..
ok ni kisah jerawat baru nak tumbuh.. ape cerita
pulak kalau memang dah lama tumbuh jerawat...
jerawat yang tumbuh pada bibir suami saya

ni pulak gambar anak buah saya.. dia baru cuba..
ha tengokk.. dalam seminggu dah mula nampak
perubahan pada jerawat dia mula mensurutkan diri..
kalau dia menten je pakai insyallah tak lama lagi
hilanglah keseluruhan jerawat beliau itu...
nanti saya update lagi beliau ni lepas sebulan
penggunaan serum ni.. kita tengok nanti ya...
anak buah saya yang baru cuba guna serum ni


ok ape lagi kelebihan lain serum ni??
* Awet muda
* Mencerahkan kulit
* Mengecutkan jerawat
* Mengurangkan parut 
* Mengurangkan kedutan
* Perlindungan matahari
* Sebagai pelembap

Bestkan.. ?? nak cuba?? mana tau
anda mampu mengubah wajah anda
tampil lebih cantik jelita kacak bergaya??

Sebarang pertanyaan boleh carik saya ya..
0168880684 (atiah) whatsapp sahaja..
jangan call.. memang tak kan angkat hihihi..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...