Bukan Blog Kamu: KISAH SEBENAR BAYI DITINGGALKAN DALAM KERETA!

Tuesday, June 2

KISAH SEBENAR BAYI DITINGGALKAN DALAM KERETA!







Orang kita cepat sangat melatah.. dapat je berita tu
bermacam makian dan cercaan dibagi pada mak bapak
bayi tu.. tak kene kat diri sendiri sedap aje mengutuk..
kalau anda diuji macam tu baru tau sakitnya macam mana..
tak kurang jugak yang buat lawak.. hmm masih muda dan
belum kahwin.. dah beranak pinak nanti baru tau ya dik..

mujur pengupload video tu dah bagi penjelasan sebenar dan
memohon maaf pada ibu tu bila dah tau kisah sebenar..






Yang mengutuk bajet hebat jangan mengata orang 
banyak sangat.. cepat je nak kata orang tu bodoh,
bingai dan macam2 lagi kata makian... 

bila tiba anda jadi 'bodoh' nanti baru tau sedap
ke tidak dibodohbangangkan dek orang lain..

moga berita ni jadi peringatan untuk semua
termasuk saya yang membebel ni.. ada masa kita
alpa.. ada masa kita cuai.. ada masa kita salah..
belajar dan jadikan pedoman hidup.. 




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

eMMe said...

akak melatah baik baik je bert! opocot!! haaa gitu, hehehe.. mmg mcm2 la kan, cepat je jadi viral, pas tu komen yg hot2! lak tu... hidup ni biar la dlm minda yg positif kan.. Bert sihat? baby camner? hahaha..baru nak tanye kabar Bert...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...