Bukan Blog Kamu: Macam dah nak bersalin je ni....

Tuesday, May 19

Macam dah nak bersalin je ni....




Harini selasa 19 May 2015 kan.. *cek kalendar baru taip*
Klu ikutkan due date 12 June nanti.. minggu ni dah cecah
37 minggu.. tapi tanda2 nak bersalin tu macam dah 
nampak je... adakah saya bersalin di ipoh lagi..
cadangan nak balik N9 bersalin di sana..
tapi kalau dah tak sempat balik minggu depan
nampaknya sinila kot bersalinnya...

esok ada checkup biasa... isnin depan ada checkup
dengan pakar lagi.. bape banyak checkup daaaa...
oklah.. mulai hari ini saya nak menghitung hari..
cukup time maka bergegasla ke hospital..
sebelum  beranak nak kene masuk antibiotik dulu
baru boleh  beranak normal atau czer lagi..

dah tak larat la nak buat pape.. orang kata kene
banyak berjalan.. nak jalan pun setapak2 je ni..
pastu mengah duduk.. hihi.. letihla la jalan..

moga saya dipermudahkan bersalin hendaknya..
Sekarang dalam keadaan standby.. so niaga2 ni
kene slow la sikit.. harap sempat cod barang
customer sebelum beranak.. jenuh tunggu kang.. 
harini pun nak pegi cod.. bawak la beg siap2...

k tata..

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

Kakzakie said...

Dah ada pengalaman mesti dpt rasa cuma kadang satu-satu anak tak sama caranya.

Moga selamat semuanya..

Puteri Beribiru said...

semoga semuanya dipermudahkan sis..
semoga ibu dan anak sihat walafiat hendaknya

eMMe said...

Bert, time Naufal, czer kan, hope dpt bersalin normal la.. eh! ade Instagram tak? meh add meh akak nye instagram Emmi Adnan

snang update pape kat instagram kan...
baby dah brape berat? akak bersalin Aurel 3kg, tu pun jenuh nak kuar kan dia, brape kali teran... Alhamdulillah... tgk aurel dah dok atas dada mama dia... bestnye flashback its sweet moment.. hilang rasa sakit di situh! hehehee...

moga Bert pun mudah bersalin... doa, selawat n zikir byk2 bert...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...