Bukan Blog Kamu: CARA MUDAH MERAWAT TUMIT KAKI MEREKAH, KEMATU DAN KASAR

Monday, March 23

CARA MUDAH MERAWAT TUMIT KAKI MEREKAH, KEMATU DAN KASAR



Kebanyakkannya wanita ramai ada masalah kaki merekah
kering dan pecah2 ni kan?? banyak produk2 di pasaran
yang boleh bantu masalah ni.. ada yang mujarab ada
yang tak berapa nak mujarab.. cemana nak buat??


Senang je... guna je PEDI SPIN.. memang khas dicipta untuk
merawat tumit kaki yang keras, merekah dan berkematu tu..
Bila anda pakai boleh tengok sendiri hasilnya kulit tapak kaki
tu jadi lembut dan hilang sudah keadaannya yang buruk itu hehe..

Dengan adanya Pedi Spin ni anda boleh rawat tumit anda sendiri
dengan kos yang murah tak perlu nak pergi treatment mahal2...
yang penting senang nak bawak kemana je dan simpan dalam beg..


Spesifikasi:
Bahan: Plastik
Saiz: 17 x 15 x 8 cm
Bateri: 4 x AA bateri
Warna: Biru dan putih

Set termasuk:
1 x remover.
3 x kepala skrub gantian (termasuk 
satu yang berada dalam mesin).
1 x EU adapter.
1 x berus pembersih
1 x penutup kepala skrub

Ciri-ciri:
- Mempunyai dua tahap kelajuan
- Rekabentuk ergonomik
- Selamat dan lembut untuk kulit sensitif
- Licinkan kaki anda bila-bila masa, di mana sahaja
- Sesuai digunakan pada tumit kaki, tapak kaki, dan jari kaki


ada video cara nak guna pedi spin ni..
haa siap tayang tapak kaki lagi makcik ni..
terbaek lah punya demo haha..


jom cantikkan kaki anda yang sudah hilang serinya..
dengan menggunakan pedi spin ni kaki anda kembali
berseri serupa bayi dan seksi yuu.. suami pun tak geli hikhik

dan jika anda lelaki pun ada masalah yang sama pun 
boleh guna jugak.. kalau takde hadiahkan le pada
ibu ke, isteri ke, makwe ke atau kakak ke yang
ada masalah tumit kaki macam tu.. mesti diorang hepi..

kalau sesapa teringin nak dapatkan alat ni boleh carik
saya keh.. sms atau wasap no ni 0168880684...
harga pasaran dalam RM25 - RM40 tapi kalau
dengan saya cuma RM20sm / RM25ss jeee......
ok sila dapatkan segera selagi stok masih ada
dengan produk laku keras ni.. cepat habisssss!




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...